Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Endurance Run BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

e*****@l****** 28-11-2022

Na mindere start erg tevreden

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Ik vond de start minder, moest eerst worden opgeladen want was volledig leeg bij ontvangst. Moest vervolgens gereset worden naar fabrieksinstellingen (terwijl net ontvangen?!) om zichtbaar te worden osm via bluetooth te kunnen verbinden.
Daarna echter positief. Geluid is goed, ze blijven goed zitten tijdens sporten, onderweg, op werk, etc. Batterij gaat echt een tijd mee, ook fijn!
Ik vind het persoonlijk minder fijn in gebruik met videobellen op werk. Geluid is goed, ik ben ook goed te verstaan, maar oordopjes sluiten je oren af (wat goed is) maar daardoor hoor je jezelf erg praten tijdens een overleg wat ik erg storend vind.

Al met al dus wel erg tevreden!

Pluspunten

• Geluid
  • Blijft goed zitten

Minpunten

• Lastig verbinden (m.n. 1e keer)

Marsie56 23-11-2022

Dopjes die niet uit je oren vallen!

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Ik keek erg uit om deze oortjes te testen. Ik ben al tijden op zoek naar draadloze oortjes die niet uitvallen. Het feit dat er een draad tussen de oortjes zit is perfect! Je kunt er even makkelijk eentje uitdoen en dan even over je nek laten hangen. Maar vooral ben ik verbaasd over het feit dat ze heel goed blijven zitten in de oren, dus ook tijdens activiteiten. Het geluid is gewoon goed. Ik gebruik ze tijdens een wandeling en vind het belangrijk om nog omgevingsgeluid te horen.
De installatie kan iets duidelijker worden uitgelegd: bluetooth op je mobile device moet uitstaan, pas later bluetooth aanzetten. Daarna koppelt ie in een second.
De bediening is eenvoudig, hoewel tijdens een wandeling het nog te doen is, ik denk als je gaat hardlopen, dat het wat lastig is om de knopjes op het bedienpaneel te bedienen.
Enig minpuntje is dat ik een klein zakje (sok) mis om ze in op te bergen. De magneet in de dopjes is al handig, maar in een tas raken ze vaak nog verstrikt tussen de andere spullen.

Pluspunten

• dopjes zitten goed
  • prijs
  • draad

Minpunten

• installatiehandleiding
  • opbergzakje
  • geen

s*******@h********** 23-11-2022

Top

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Hele fijne oortjes van top kwaliteit zoals gewend van JBL.
De enige oortjes die ook goed blijven zitten tijdens het sporten. Kan niet meer zonder !

MJB86 22-11-2022

Top oortjes!

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Dit product mogen testen. Ik was zeer tevreden over dit product. Dit product heb ik vooral gebruikt tijdens het hardlopen en mijn fietstochten. Wat mij vooral heel erg beviel was dat de oordopjes bleven zitten. Het geluid was zoals ik kan verwachten van JBL! Super goed dus. De batterijen gaan lekker lang mee en dat is echt heerlijk.

Pluspunten

• Super geluid
  • goed prijs kwaliteit verhouding

C.borger1@gmail.com 22-11-2022

Tevreden over!

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Deze oortjes werken erg goed. Ik gebruik ze met hardlopen en tijdens huishoudelijke klusjes. Ze zijn eenvoudig in gebruik, blijven goed zitten en het geluid is heel prima, zeker voor deze prijsklasse.
De batterij gaat lang mee en is ook zo weer opgeladen. Het apparaat geeft ruim op tijd aan (bij 20 procent resterend) wanneer de batterij bijna opraakt en zo komt je niet zonder te zitten. Top!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Batterij gaat lang mee

Annemieke vT 22-11-2022

Prima oordopjes

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Ik ben erg blij met deze oortjes van JBL. Eerder liep ik hard met draadloze oordopjes maar die vielen vaak uit mijn oor als ik iets te fanatiek bezig was. Ik vind ze fijn in gebruik en gemakkelijk te bedienen. Omdat ze wat steviger in mijn oor zitten is het geluid ook beter. Een groot pluspunt vind ik dat ze magnetisch zijn. Dat bergt handig op maar zorgt er ook voor dat ze om mijn nek blijven hangen als ik even geen oordoppen kan dragen.
Ik heb in de afgelopen twee weken eigenlijk weinig minpunten kunnen ontdekken - het koppelen met bluetooth ging met mijn telefoon helaas niet heel makkelijk. Het heeft me even wat gevloek gekost maar uiteindelijk heb ik ze gereset en toen waren ze te koppelen. Ook vind ik de bediening en de luidspreker - die grotere zwarte dingen halverwege - wat lastig als je de pas er in hebt. Ze klotsen best wel heen en weer. Dat los ik altijd op door ze onder m'n shirt te doen.

Pluspunten

• Ze hebben een touwtje
  • magnetische oordopjes

Minpunten

• koppelen met bluetooth wat lastig
  • de bediening host op en neer tijdens het hardlopen

Juan Neele 22-11-2022

Top oortje

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Wat een fantastische oortjes. Deze JBL oortjes zorgen voor een heerlijke klank. Of het nu op de fiets is, op kantoor voor een teams meeting of een telefoongesprek in de auto. Aan alle verwachtingen worden met deze oortjes voldaan. De diepe bas klanken werkten geweldig bij de ochtend run door de natuur. Ik was even bang dat ze er bij het rennen uit zouden vallen, maar nee, deze JBL oortjes bleven perfect zitten. En de batterij heeft me geen moment in de steek gelaten, kortom top product.

Pluspunten

• Diepe mooie klanken
  • Batterijduur

Lieke93 18-11-2022

Blijft écht goed zitten

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Super kwaliteit van geluid en bovenal doorstaat het wat mij betreft de ultieme test: de oortjes blijven zitten tijdens zeer intensieve circuit training. In de oortjes zitten magneetjes waardoor ze niet in de knoop raken en bellen gaat ook perfect met de oortjes. Het is fijn dat er 3 verschillende maten met rubbertjes bijzitten zodat je de oortjes passend kan maken voor jouw oren.

Minpunt is dat de oortjes je echt afsluiten van de buitenwereld. Voor hardlopers bijvoorbeeld niet handig, want je hoort geen fietsers, brommers of ook maar iets van verkeerd of omgevingsgeluid.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Blijft goed zitten
  • Raakt niet in de knoop
  • Verschillende maten

Minpunten

• Sluit af van omgevingsgeluiden

Vrouw34 16-11-2022

Fijn voor sporten

Geschreven voor: JBL Endurance Run BT

Ik heb de JBL ebdurance run mogen testen. In het begin moest ik wennen aan ze op een goede manier in je oren doen. Met een draaiende beweging, blijven ze goed in je oor zitten. Na een paar keer oefenen was het onder de knie en de 2e keer dat ik ze gebruikte zaten ze gelijk comfortabel. Vooral gebruikt met hardlopen en ideaal, ze blijven echt goed zitten! Volume makkelijk te bedienen op het tussenstuk, geen telefoon bij nodig. Batterij gaat ook lang genoeg mee.
Ik vind de oortjes minder geschikt om langere tijd in te hebben. Paar keer gebruikt met film kijken, toen ook vaker in en uit gedaan en toen wel wat gevoeliger oren.

Pluspunten

• Vallen niet uit
  • Zonder telefoon te bedienen.
  • Heel gemakkelijke te koppelen

Minpunten

• Bij vaker in uit doen, gevoelig bij mijn oren