Sony MDR-EX50LPW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX50LPW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

sildek 26-04-2014
Geschreven voor: Sony MDR-EX50LPW

Wat een tegenvaller. Het geluid is (te) scherp en de bastonen vallen ook tegen.Ik heb hem teruggebracht naar Dixons en heb en kadobon gekregen voor het aankoopbedrag.

Harry1963 09-06-2012
Geschreven voor: Sony MDR-EX50LPW

Ik geef niet snel een beoordeling, maar deze oordopjes zijn echt heel goed. Ik heb al veel oordopjes versleten, goedkope en duurdere, maar deze geven echt een super goed geluid voor deze prijs. Echt een aanrader!

ronald222 07-06-2012
Geschreven voor: Sony MDR-EX50LPW

Net bij de Mediamarkt, na aanleiding v.d revieuws, deze oordopjes gehaalt.
Je kon ze helaas niet testen in de winkel, na ze afgerekend te hebben, gelijk vol verwachting aangesloten op m'n Iphone.
GRRRRRRR........wat een bagger!
Ben gelijk terug gegaan, naar het service center van de MediaMarkt, de balie medewerker heeft geluisterd, en me bevestigt in mijn mening.
Ik heb een tegoedbon gekregen, maar wat ik me afvraag was dit een "einzelfal"?
Het geluid was schel en scherp met weinig dynamiek en bas.
IK ga in iedergeval nu voor een Philips SHE-9000, mocht die niet bevallen volgens Philips, dan krijg je het aankoop bedrag terug!

henk-1963 04-05-2012
Geschreven voor: Sony MDR-EX50LPW

Muziek steekt bij mij nogal nauw en ben niet gauw tevreden over luidsprekers of hoofdtelefoons. Maar deze oordopjes van Sony zijn de beste die ik tot dusver kocht. Het draagcomfort is perfect vanwege het in-ear systeeem en de klank is nagenoeg perfect. Geen overdreven schelle tonen en mooie droge korte bassen . Geen overdreven geboem. Voor 15 euro gekocht en dat vind ik een koopje. Ze bevallen mij alleen al vanwege het draagsysteem veel beter dan de originele oordopjes bij mijn Ipod.
Duurzaamheid weet ik niet daarvoor heb ik ze te kort.