JVC HA-S600B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC HA-S600B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Tautis 25-02-2012
Geschreven voor: JVC HA-S600B

GEEN AANRADER!!!!
Was opzoek naar een verplaatsing voor mijn kapote Sennheiser HD-205. Wie iets weet van deze koptelefoon is dat het echt slechte draagcomfort heeft - je oren worden namelijk geplet! Dus ging ik opzoek naar een koptelefoon met betere draagcomfort, wat compactere design en kortere snoer. Na tientallen winkels bezocht te hebben kwam ik laatst bij BBC waar een vent deze koptelefoon aanrade. Na kort uit te proberen op mijn ipod in BCC met max.volume viel het heel erg mee, dus dat werd mijn keuze. MAAR, het ergste begon thuis, wanneer ik ze op mijn computer aansloot en met wat lagere volume beluisterde - oh dat goedkope plastic!!! wat kraakt het met elke beweging wan je hoofd!!! wat erger ik me dat ik ze heb gekocht, soms wordt ik zo geiriteerd door dat gekraak, dat ik ze gewoon in tween wil breken. Heel jamer, want de geluid qualiteit is vrij goed. Qua draagcomfort heb ik een vrij groot hoofd en dat dunne bovenste gedeelte is toch te voelen en iriteerde de twee eerste weken.
Recent Bose Around Ear uitgeprobeerd - nou da's een lekere koptelefoon - maar ja, 2x zo duur. Denk wel dat ik deze JVC later gewoon met mijn ipod zal gebruiken, want die beluister ik toch met max.vol, dus hoor je die kraaken minder, en dan koop ik een lekker klinkende Bose of Sennheiser voor thuis.

Nbkkr 30-01-2012
Geschreven voor: JVC HA-S600B

Veel koptelefoon voor vriendelijke prijs. Geluid is erg goed. Lekkere bas en neutraal midden hoog. Geluid is hard genoeg voor iPad iPhone. Gekocht bij Bcc. Aanrader.