Panasonic RP-HTX7AE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic RP-HTX7AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nightf3v3r 10-03-2012
Geschreven voor: Panasonic RP-HTX7AE

Prachtige retro-look hoofdtelefoon, gekocht naar aanleiding van de goede reviews op internet en o.a. de test van WhatHifi http://www.whathifi.com/review/panasonic-rp-htx7
Klinkt koud uit de doos al erg goed, mooie diepe volle bassen maar niet over-the-top. Ik ben hem nog aan het inspelen maar dit belooft een goede koop. Mooi gebalanceerd geluid. Ik luister in de regel via iTunes waar ik zelf de equalizer instellingen naar smaak af kan stemmen. Constructie is ook dik in orde, voelt heel licht maar stevig, materiaalafwerking is kwaliteit. Ik heb een witte gekocht, die was in de aanbieding bij Bax-shop.nl. (Top winkel) Was nog even aan het twijfelen tussen een Marshall hoofdtelefoon van €100, maar na hem in de Bijenkorf gehoord te hebben vond ik die wel erg wollig klinken, beetje dof. Daar is bij deze Panasonic geen sprake van, echt een top-produkt voor een wel heel goede prijs.