Sony MDR-EX10LPB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX10LPB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

pro-b 03-10-2014
Geschreven voor: Sony MDR-EX10LPB

Geluidskwaliteit is prima, voor dit geld zelfs onovertroffen naar mijn mening. Mooi vol spectrum met een warme dynamische bass die niet snel overstemd raakt of eentonig en zeker geen snerpend geluid bij de hogere tonen. Maar de duurzaamheid laat te wensen over. De 1e die ik kocht was aan 1 kant bij thuiskomst al stuk bij de 1e keer aansluiten. Omgeruild in de winkel en deze heeft het na een half jaar begeven, zelfde probleem: geluid aan 1 kant viel weer uit. ik gebruik al jaren oordopjes ook van sony, sommige gaan 15 mee en werken nog, dus zo slecht zal ik er niet mee omgaan. Sony ontkent problemen maar vervangen ze wel in 2 jaar tijd dus er wordt netjes mee omgegaan. Ik zou ze zo weer kopen met in het achterhoofd dat ze kort meegaan of niet al teveel gebruikt moeten worden 1 zomervakantie bijv. Meestal koop ik oordopjes van rond de 20 euro dus dit was geen miskoop, heb ze echter omgeruild voor eveneens goed klinkende Philips ear in's van 9 euro. Gewoon om te zien of het mogelijk is kwaliteit voor deze prijs. Anders zou ik zo weer voor sony ear in's gaan maar dan een klasse hoger.

JordivH 09-03-2014
Geschreven voor: Sony MDR-EX10LPB

prima geluid dat er uitkomt, maar ik heb ze nog geen maand gebruikt, niets raars mee gedaan en toch komt er nu aan een kant al geen geluid meer uit, vandaar ook een 2 voor duurzaamheid