Philips SHL9700/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHL9700/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boy. 05-03-2013
Geschreven voor: Philips SHL9700/10

Sinds de aanschaf van de SHL 9700 is het luisteren naar muziek een ware belevenis geworden. De geluidskwaliteit is van hoog niveau en dit samen genomen met het draagcomfort krijg je een perfecte combinatie. Dit overigens net als de prijs-kwaliteitverhouding. De SHL 9700 is zeer goed geprijsd ten opzichte van andere koptelefoons, welke aan dezelfde hoge eisen voldoen. Voor de aanschaf van de Philips headphone was ik in het bezit van een Beats by Dre.
De SHL9700 van Philips en de Beats. by Dre. ten opzichten van elkaar gezien, ben ik op eenzelfde niveau gebleven wat betreft geluid en ben ik er qua draagcomfort op vooruit gegaan. De SHL9700 is een kwalitatief hoogstaand product en is zeer gunstig geprijsd. Een absolute aanrader, wanneer u een betaalbare headphone wilt hebben.