Denon AH-D1100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AH-D1100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Reinoud01 29-12-2014
Geschreven voor: Denon AH-D1100 zwart

Deze koptelefoon gekocht vanwege de recensies en de gunstige prijs en omdat ik een koptelefoon zocht die minder geluid uitstraalt naar de omgeving. Ik vind de bastonen bij gebruik met laptop/tablet niet te harden. Heb al gezocht naar een simpele equalizer onder Windows 7 die voor dit probleem corrigeert maar nog zonder succes. Koptelefoon straalt voor dit type ook te veel geluid uit naar anderen. Hij ligt nu werkeloos achter de TV en ik gebruik mijn oude Philips SBC HL145 koptelefoon van € 10 maar weer.

74Marcel 30-09-2014
Geschreven voor: Denon AH-D1100 zwart

Voor mij echt te krachtig in de lagere tonen als ik naar sommige muzieksoorten luister. Vrij gedetailleerd geluid, maar de lagere tonen overstemmen de rest te veel.

Voor films en games is hij super, en met muzieksoorten waarbij het juist om de bas of zware raggende gitaren gaat is hij ook geweldig, maar als je van subtiliteit houdt zou dit niet direct de eerste keuze moeten zijn. Ik hou de mijne wel voor als ik weer eens zin heb in een vol, krachtig geluid.

Zeker wel interessant voor als je een stapje hoger wil vanaf een goedkopere koptelefoon, maar ik denk dat er wel betere alternatieven zijn in deze prijsklasse.

Het draagcomfort is goed, hij is lekker licht en klemt niet zo hard, maar het gekraak van het plastic bij elke beweging die je maakt is vrij irritant. Ook kraakt het geluid regelmatig als je de verlengsnoer gebruikt en de connectoren iets bewegen. Dit is uiteraard wel begrijpelijk, maar het is wel een punt on in gedachten te houden als je hem op een versterker wil aansluiten die niet direct naast je staat.

Ik kan begrijpen dat de goedkope plastic constructie bij normaal dagelijks gebruik te zwak zou kunnen zijn, maar als je een beetje voorzichtig bent, gaat hij echt niet zo snel kapot als sommige mensen beweren. (Ik heb ergens gelezen dat iemand hem gewoon normaal op zette en dat hij in zijn handen kapot knapte. Dan doe je echt wel iets verkeerd!)

Mocht je hem ergens kunnen uittesten zou ik dat zeer zeker wel doen, maar kijk ook naar alternatieven.

JGJ1964 05-01-2014
Geschreven voor: Denon AH-D1100 zwart

Geweldige hoofdtelefoon met supergeluid en voor weinig geld gekocht super prijs kwaliteit verhouding

harold47 17-05-2012
Geschreven voor: Denon AH-D1100 zwart

gekocht bij cyberport in duitsland voor 130 euro (echte hollander) , echter verschillende testen waarschuwde al voor de zwakke kunstof contructie en idd vandaag het linkse gedeelte gewoon afgebroken...niets geks mee gedaan....zeer zwak als je goed op de foto kijkt kun je het zien...lullige is dat het geluid gewoon super is...en daar heb ik m ook op gekocht....advies afblijven....geluid is geweldig maar hij gaat niet lang mee.....