Siemens VK20B02

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VK20B02 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,4

Arjan 22-02-2009
Geschreven voor: Siemens VK20B02

Nog nooit was een review zo makkelijk. Gewoon slecht scoren op alle disciplines.

Zoals al eerder aangegeven door een andere reviewer is deze Siemens kruimeldief een groot fiasco!

Dat ze inderdaad hun naam zo misbruiken om deze rommel op de markt te brengen.

lucas123 05-09-2008
Geschreven voor: Siemens VK20B02

toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we altijd een kruimeldief. Nu jaren later heb ik zelf ook eens zo'n apparaat aangeschaft. Na wat zoeken ben ik op de Siemens gestuit en een spijt dat ik heb... het apparaat zuigt niet, maakt vreselijk veel lawaai en valt om de haverklap uit elkaar. echt de miskoop van het jaar. Zonde dat Siemens z'n goede naam zo te grabbel gooit. Weg ermee zou ik zeggen!

ErikV. 24-07-2008
Geschreven voor: Siemens VK20B02

Volledig eens met vorige reviews. Waardeloos apparaat. Binnen een paar maanden van sporadisch gebruik is de zuigkracht volledig weg. Aan/uit schakelaar werd ook niet probleemloos. Degelijkheid van het apparaat laat te wensen over; als je het apparaat aan zet en er voorzichtig mee schudt hoor je het toerental toe- en afnemen. Accessoire (losse slangetje) om vuil uit kleine hoekje te halen ziet er leuk uit, maar werkt voor geen meter. Zonde dat Siemens zijn naam aan een dergelijk apparaat verbindt. Tevens zonde van mijn airmiles... (had 'm met airmiles betaald).

Frieda 25-06-2008
Geschreven voor: Siemens VK20B02

Wij hebben deze gekocht en heeft hetzelfde euvel van het wegvallen van de zuigkracht. Als we de kruimeldief aangesloten laten op de stroom dan geeft hij wel voldoende geluid, maar zodra we hem op de accu willen gebruiken (waar hij tenslotte voor dient) valt de kracht weg.

Tristan08 31-05-2008
Geschreven voor: Siemens VK20B02

De eerste van deze Siemens kruimeldief hebben we onmiddelijk ingeruild omdat de zuigkracht steeds weg viel. De nieuwe opgestuurde zuiger heeft na twee maanden het zelfde euvel.