Rowenta SF8230 Inimitable Ultimate Experience SF8230 Stijltang - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta SF8230 Inimitable Ultimate Experience SF8230 Stijltang op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

RvS88 23-01-2023

Design is mooi. De platen vind ik te klein voor lang haar. Ook de warmte wat wordt afgegeven vind ik tegenvallen.
Ik zou hem niet voor dagelijks gebruik gebruiken maar wel als reis stijltang.

Pluspunten

Minpunten

• Formaat
  • Plastic kammetje

Marloes 02-01-2023

Ideale stijltang

Super fijne stijltang. De stijltang is instelbaar op temperatuur en bereikt de gewenste temperatuur zeer snel. De stijltang glijdt fijn door het haar en brengt daardoor het haar in gemakkelijk in het gewenste model. De kabel is lekker lang waardoor je voldoende beweegruimte hebt vanaf het stopcontact tot je haar. Bij de stijltang wordt een los koppelstukje (een kammetje) geleverd die je er gemakkelijk erop en eraf klikt. Tot slot is de hoes enorm handig. Na gebruik kan je deze er direct omheen doen en de stijltang, ondanks dat deze nog warm is, gelijk opdrukken.

Pluspunten

• Op temperatuur instelbaar
  • Snel op temperatuur
  • Glijdt fijn door het haar
  • Snel opruimbaar

Minpunten

• Knopjes wat lastig te bedienen

J****************@g******** 23-11-2022

Prettige stijltang

Sinds ik de Rowenta stijltang heb ontvangen, gebruik ik hem bijna dagelijks. Het is een gebruiksvriendelijk stylingproduct die snel verwarmd. Het bijgevoegde gouden kammetje zorgt voor erg zacht haar. In de ochtend stijl ik mijn haren en dit blijft de hele dag zitten! Super!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel warm
  • Bijgevoegd kammetje

Marielle Tieben 25-10-2022

Fijne compacte lichte stijltang

De stijltang, welke compact is, ziet er stijlvol uit en is voorzien van een opzetstuk (kam) en een siliconen hoes.
De compactheid zorgt er voor dat je hem makkelijk overal mee naar toe kunt nemen.
Het opzetstuk klik je er zo op en met hetzelfde gemak is het er weer af te halen. De kam vind ik voor mijn dunne/fijne haar erg fijn. Zo wordt het nog gladder.
Ik had het wel fijner gevonden als de kam aan beide zijden had gezeten. Het is praktischer dat als je je haar aan het stijlen bent eerst de kam door je haar gaat en dat het daarna glad gestreken wordt. Doordat ik met mijn rechter hand eerst de ene kant doe en dan de andere kant, dan komt de kam aan de andere zijde te zitten, met het gevolg dat je het haar eerst stijl maakt en dan pas kamt. Het kan aan mij liggen, maar de stijltang anders vast houden voelt heel onnatuurlijk en werkt voor mij niet makkelijk.
De hoes kun je na gebruik er gelijk om heen doen, ondanks de warmte, zodat je hem direct kunt opbergen. Met 1 druk op de knop gaat de stijltang aan en de temperatuur is ook erg makkelijk in te stellen en voor mij zeer belangrijk snel op temperatuur!
De stijltang ligt lekker in de hand is licht en glijdt makkelijk door je haar.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Compact
  • Siliconen hoed
  • Licht gewicht

Minpunten

• Kam niet aan beide zijden

Sbdj 22-10-2022

Een mooie stijltang

Ik heb het product enkele weken in gebruik. Het uiterlijk van de stijltang ziet er aantrekkelijk en chique uit. Hij is snel op temperatuur, dat is prettig. Je kunt verschillende temperaturen instellen. Hij ligt ook fijn in de hand. Ik stijl mijn eigen haar er mee en dat van mijn dochter. Mijn dochter heeft echt een dik pak krullend haar. Mijn haar is makkelijk te stijlen met de stijltang. Dat van mijn dochter gaat ook goed, maar kost wel meer moeite. Het extra borsteltje is op mijn haar goed te gebruiken, bij mijn dochter blijft het vast zitten in het haar. Dus tot nu toe voor mezelf erg tevreden. Heb je iets lastiger haar dan is het ook zeker te stijlen met deze stijltang, als je er ruim de tijd voor neemt. Het resultaat is bij beiden mooi stijl haar, bij de een kost het wat meer moeite dan bij de ander.

• Snel op temperatuur

Minpunten

• Moeilijk bij dik krullend haar

hetvleermuisje 21-10-2022

fijne stijltang voor glanzend haar

Ik en mijn 2 dochters gebruiken deze stijltang nu enkele weken. De stijltang is fijn in gebruik om te stijlen. Warmt snel op, het haar glanst en voelt zacht aan. Mijn dochters kunnen de stijltang zelfstandig gebruiken. Het maken van krullen lukt ons nog niet. Dit vraagt toch wel om heel veel geduld en wellicht ervaring. Maar wij zijn al erg tevreden over ons gladde haar.

Pluspunten

• warm snel op
  • stijlen gaat heel makkelijk
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• lastig om krullen te maken

Ikbenbianca 20-10-2022

Mooie stijltang

Ik heb deze tang mogen testen.
Mooie tang maar zeker niet geschikt voor mijn haar. Daarom laten testen door mijn schoondochter die langer en dikker haar heeft Een goede krul maken is lastig maar dat zal wrs niet aan de tang liggen maar aan onze geringe ervaring De tang is snel warm, hij ruikt niet en is vriendelijk voor het haar. Ik denk voor vrouwen met lang haar dat deze tang zeker de moeite waard is. De handige etui is zeker een plus, het zorgt ervoor dat je platen beschermt zijn wanneer je de tang weg legt. Het snoer is ook niet zo kort wat erg prettig is. Persoonlijk stuur ik hem wel terug.

Aniek1985 20-10-2022

Mooie stijltang

De stijltang ziet er erg chique uit. Er zit een lang snoer aan wat fijn is in gebruik. De stijltang werkt makkelijk en je haar ziet er mooi uit na het stijlen. Het bijgeleverde kammetje is ook fijn in gebruik.
Krullen maken lijkt wat lastiger met deze stijltang.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Kammetje bijgeleverd

Minpunten

• Krullen maken wat lastiger