Rowenta Express Shine SF4630 Express Shine Arganolie SF4630 Stijltang - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Express Shine SF4630 Express Shine Arganolie SF4630 Stijltang op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l********************@g******** 16-02-2023

prima stijltang

Wat me direct opviel, is dat de stijltang snel warm is op de standaard temperatuur. Wanneer je deze verandert, duurt het in verhouding lang voor hij warm is. Hij is verder wel heel handig in gebruik, en het feit dat je de temperatuur kunt aanpassen vind ik echt top! Hierdoor hoef je niet onnodig je haren te schroeien. Voor mij is het een blijvertje :)

Pluspunten

• handmatig temperatuur instellen
  • doet wat ie moet doen

d**************@g******** 15-02-2023

Goede Stijltang

Het is een goede stijltang, de graden instelling is super! Zo voorkom je dat je haar breekt doordat het te warm wordt. Mijn haar wordt mooi glad, en je kan er ook mooie krullen mee maken.

Pluspunten

• temperatuur regelaar
  • vorm

t*************@l****** 25-10-2022
Redelijke stijltang: praktisch, maar er zijn betere op de markt.
Ik stijl mijn haren bijna dagelijks. De stijltang is dan ook onmisbaar voor mij. Ik gebruik de stijltang om de haren te stijlen of om krullen/slag te creëren.

Ik vind de knopjes om de temperatuur in te stellen niet zo heel handig. Ik mis een ‘omlaag’ en ‘omhoog’ knopje om de temperatuur in te stellen. Heb je 1x te veel gedrukt, dan moet je weer 5x drukker om de gewenste temperatuur in te stellen.

De stijltang wordt redelijk snel warm.

Ik ben niet erg tevreden met het design van de stijltang. Ik vind het wat minder handig om krullen mee te maken. Dit komt omdat de keramische platen niet helemaal tot de rand van de stijltang gaan. Voor krullen is dit dus niet de ideale stijltang. Verder doet ie wat ie beleeft: het stijlt je haren.

Mijn haren zijn redelijk snel en gemakkelijk te stijlen met de stijltang. Over het gebruik om de haren te stijlen, ben ik dan ook tevreden. Het geeft daarnaast mijn haren een mooie glans en mijn haren voelen glad aan.

Pluspunten

• haren stijlen lukt prima

Minpunten

• onhandige knopjes
  • kleine keramische platen
  • niet handig krullen

Japio! 25-10-2022

Mooi glanzend stijl haar in een handomdraai

Dit is een zeer goede stijltang die het haar van mijn kleindochter (krullen) op een redelijk eenvoudige manier mooi stijl maakt. De stijltang moet hiervoor op de hoogste temperatuur worden gezet, maar dan is het resultaat echt glanzend stijl haar! Erg prettig is het dat de buitenkant van de stijltang niet zo warm wordt, dus tijdens het stijlen kun je de tang even neerleggen om een nieuwe pluk haar te pakken.

Pluspunten

• Ligt prettig in de hand
  • Wordt niet heet aan de buitenkant

n******************@g******** 23-10-2022

Fijne stijltang

Ik heb deze stijltang nu een maand of drie in gebruik en ik gebruik hem ook regelmatig. Ik heb haar met een slag er in en tot nu toe geen betaalbare stijltang gevonden die mijn haar een hele dag stijl kon houden. Deze stijltang kan dat wel! Ik moet de temperatuur wel iets hoger zetten en uiteraard ook een hittebeschermer in mijn haar doen, maar het resultaat was perfect. Pluspunt is ook dat mijn haar extra glans kreeg!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Meerder temperatuurinstellingen

Minpunten

• Nog niet ontdekt