Rowenta Express Style CF634L Express Style CF634L warmeluchtborstel - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Shama 28-03-2023

Veelzijdig apparaat om haar te drogen en in model te brengen

Door de aanwezigheid van diverse accessoires is dit een veelzijdig product. Je kunt er mooie krullen mee maken, maar ook föhnen en borstelen tegelijk.
Wat ook erg fijn is, is dat er een warme stand en een lauwe stand op zit wat en een care stand om je haar te beschermen tegen de hitte.
Mijn kinderen vinden het nu fijn om na het haren wassen hun haar zo makkelijk droog en in model te krijgen.

Pluspunten

• diverse accessoires
  • handige draagtas

Minpunten

• vergrendelknop te makkelijk ingedrukt.

e*************@h****** 24-03-2023

Prima product

Prima warme haarborstel
De aan uit knop zit op een goede plek waardoor je deze niet uitzet tijdens het föhnen

Pluspunten

• Aan uit knop
  • Veel opties

Minpunten

• Prijs

k*******************@g******** 20-03-2023

Rowenta

Een fijn apparaat omdat het goed doet wat het moet doen
Mijn har droogt goed, is snel droog en maakt mooie krullen. Her vergt even wat oefening maar als je er achter bent is het een goede föhn. Hij maakt alleen wat veel lawaai, maar dat maakt hem zeker niet minder functioneel.

Lieke 19-03-2023

Veel opties

Ik, als leek in de haarstyling, was erg benieuwd hoe het apparaat zou werken en vooral of IK ermee zou kunnen werken. Na een paar weken gebruik word ik er steeds handiger in. Vooral de 'gewone' borstel vind ik erg fijn. Nu pluist mijn haar een stuk minder en is het direct al behoorlijk stijl. De stijltang gebruik ik nog maar nauwelijks. De andere opzetstukken heb ik minder gebruikt. Dat heeft meer te maken met mijn zware en stijle haar waardoor het snel uitzakt. Het is duidelijk waar ieder opzetstuk voor bedoeld wordt. Fijn dat er een zak bij zit om alles goed bij elkaar te houden. Enige minpunt is dat het best een groot apparaat is wat veel plek in beslag neemt.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Goed voor beginners

Minpunten

• Groot

Jessica 17-03-2023

Super!

Super blij met deze föhnen. Al een tijdje was ik op zoek naar een alles in 1 set maar verschillende geprobeerd maar was het toch allemaal net niet. Deze föhnen ben ik super blij mee. Er zitten verschillende opzetstukken bij en de föhnen heeft verschillende standen. Zo is me haar leuk op te föhnen door de week of juist krullen in het weekend. Snoer draai makkelijk mee is niet heel erg lang had iets langer gemogen. Verschillende blaas standen en makkelijk verwisselbare koppen

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Verschillende standen

Minpunten

• Snoer niet heel lang

Felicia 17-03-2023

Fijne föhnborstel

Deze föhn borstel is erg fijn in gebruik. Door de verschillende opzetstukken en doordat de borstel lekker licht is.
Ik heb zelf veel haar dus het duurt wat langer voordat mijn haar droog of in model zit. Met deze föhn borstel is het fijn stijlen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Licht van gewicht

Claujong 17-03-2023

Goed apparaat voor een fijne prijs

Het apparaat is heel prettig in gebruik. Het bijgeleverde tasje maakt het handig om alles bij elkaar te bewaren. Ik heb het apparaat op verschillende haarsoorten gebruikt en altijd goede resultaten gehad.
Zeker voor deze prijs een fijn product.

Pluspunten

• Prijs
  • Handig in gebruik
  • Bijgeleverde tas is fijn
  • Verschillende onderdelen

Minpunten

• Onderdelen vastklikken gaat in begin wat lastig

rizz.momofthree 14-03-2023

Super warmeluchtborstel.

Ik zag deze warme lucht borstel voorbij komen en aangezien ik een fan ben van Karl Lagerfeld moest ik deze natuurlijk hebben! Ergens was ik ook een beetje sceptisch want werkt dit wel of is het alleen de naam die er nu aan geplakt wordt. Nou ik kan je zeggen ik ben meer dan tevreden, voor mijzelf gebruik ik alleen de grote en kleine ronde fohnborstel maar voor mijn meiden gebruik ik de borstel om hun haar te drogen. Ik heb ontzettend veel volume in een zeer korte tijd en blijft eigenlijk ook de gehele dag goed zitten. Het enige "onhandige" is misschien dat de standen/aan uit knop onderaan zit. Maar als je hem daarvoor niet moet nemen zou zonde zijn.

Pluspunten

• Geeft veel volume in korte. tijd
  • veel opzetstukken
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• aan/uitknop warmte knop op onhandige plek

marijke2909 13-03-2023

Prima fohn met veel opzetstukken

Deze fohn ligt lekker in de hand. Wel wennen dat je nu een fohn hebt waarmee je ook kan borstelen en dus eigenlijk soort van hand vrij hebt. Dat vergt even gewenning, maar dan wil je ook niet anders meer. De ronde borstels geven mooi slag in je haar en je hebt ook nog de reguliere fohn qua opzetstuk. Het tasje om alle onderdelen netje op te bergen is ook fijn, nergens rondslingerende onderdelen

Pluspunten

• veelzijdig
  • goed in de hand