• Best Reviewed mei 2024
  • Test panel 8.9 jun 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Airstrait op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

i***@a********** 26-06-2024
Geschreven voor: Dyson Airstrait

De Dyson airstrait stond al lange tijd op mijn verlanglijstje omdat ik oprecht benieuwd was of het werkt zoals wordt beloofd, en dit is absoluut meer dan waar!
Het apparaat oogt zwaar en log maar ligt goed in de hand, alleen als je je haar aan de achterkant wilt gaan stijlen zul je even een handigheidje erin moeten zien te vinden vanwege de grote/ brede plaat.
Ik heb beide opties uitvoerig getest: eerst föhnen en dan stijlen
en jawel; wat in het begin best spannend leek: nat haar gaan stijlen (zonder je haar te beschadigen of de welbekende brandgeur te ruiken) en mijn voorkeur gaat verrassend genoeg uit naar het laatste! Het scheelt enorm veel tijd, je haar beschadigt niet en niet geheel onbelangrijk: het gaat niet pluizen
Je haar met dit apparaat föhnen en of stijlen ziet eruit alsof je net bij de kapper vandaan komt in tegenstelling tot de standaard stijltangen waarmee je kan zien dat je zelf voor de spiegel je haar plat hebt gestyled.
Ik ben meer dan blij met de Dyson en gebruik deze nu dagelijks
Het enige min puntje voor mij is dat er voor dit geld geen opberghoes wordt bijgeleverd helaas

m************@g******** 18-06-2024
Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik heb de Airstrait mogen testen en na een aantal keer geprobeerd te hebben ben ik zeker verkocht. Deze föhn en stijltang in één maakt mijn haar super zacht, zachter dan met elke andere föhn en stijltang die ik eerder heb geprobeerd. Mijn eerste indruk van de Airstrait was positief. Ik had hem zwaar in de hand verwacht, maar vond hem juist erg licht! Ook maakte het een stuk minder herrie dan mijn vorige föhn, zeker een aangename verassing.

Met mijn natuurlijke slag werkt de Airstrait perfect om dit stijl te krijgen. Het zal natuurlijk niet kaarsrecht zijn zoals met een stijltang, maar het komt zeker in de buurt. Het grootste voordeel is dat ik mijn haar niet eerst hoef droog te föhnen, wat vaak resulteert in pluizig haar, om daarna nog een half uur te stijlen. Deze tijdbesparing en de zachtheid van mijn haar maken de Dyson Airstrait absoluut de moeite waard.

Ik kan hem zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar een efficiënte en effectieve manier om hun haar te drogen en te stylen!

Testfeetje 14-06-2024

Maakt mooi steil en glad.

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik heb de Dyson Airstrait mogen testen. Het apparaat is mooi om te zien en er wordt een handig hittebestendig matje meegeleverd, wat ik ideaal vond. Ook handig is dat de Dyson Airstrait niet op hoeft te warmen voor gebruik. In het begin moet je even wennen aan het gebruik, want het apparaat schakelt zelf tussen verschillende standen bij het gebruik. De Dyson Airstrait is vrij zwaar en groot en daarom niet heel handzaam als je gevoelige gewrichten hebt. Persoonlijk vond ik het resultaat beter wanneer mijn haar droog was voor gebruik. Bij gebruik op nat haar werd het haar toch wat pluizig. Bij gebruik op droog haar werd mijn haar heel mooi glad en steil.

Pluspunten

• maakt mooi stijl en glad
  • hoeft niet op te warmen van tevoren

Minpunten

• werkte op mijn haar beter op droog dan op nat haar
  • maakt veel herrie
  • is wat zwaar en log

MissLabello 11-06-2024

Föhn en stijltang in 1 en minder beschadigd haar

Geschreven voor: Dyson Airstrait

De Dyson Airstrait valt meteen op door zijn elegante design. Het apparaat ziet er stijlvol uit en straalt kwaliteit uit. Wat deze stijltang echt onderscheidt van andere producten op de markt, is de unieke wet-to-dry functie. Met deze technologie kun je nat haar tegelijkertijd föhnen en stijlen. Dit bespaart niet alleen veel tijd, maar zorgt ook voor een fantastisch resultaat. Na gebruik is mijn haar superzacht, glanzend en volledig pluisvrij. Het is een ware verademing om niet eerst mijn haar te hoeven drogen voordat ik het kan stylen.

Een ander groot pluspunt van de Dyson Airstrait is dat het nu al lijkt alsof mijn haar minder beschadigd raakt tijdens het gebruik. Vaak merk je bij andere stijltangen dat het haar na verloop van tijd droger en brozer wordt, maar met de Airstrait blijft mijn haar gezond en glanzend. Dit is waarschijnlijk te danken aan de geavanceerde technologie die Dyson in het apparaat heeft verwerkt waardoor je o.a. op lagere temperatuur kunt stylen.

Toch moet ik toegeven dat het apparaat iets aan de logge kant is en wat zwaar in de hand ligt. Dit kan het gebruik bij langere stylingsessies iets vermoeiender maken, vooral voor mensen zoals ik die polsklachten hebben. Ook is het ten opzichte van andere stylingtools natuurlijk een flinke investering, maar op de lange termijn is die het wat mij betreft wel waard. Het zijn dan ook eigenlijk 2 producten in 1.

Al met al ben ik dus zeer tevreden met de Dyson Airstrait en geef ik het een welverdiende 9. Het design is mooi, het apparaat bespaart me veel tijd en levert uitstekende resultaten. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Tijdsbesparing
  • Veel minder pluizig haar
  • Minder beschadigd haar
  • Nat haar direct stijlen

Minpunten

• Iets aan de logge kant
  • Prijs

Renske 11-06-2024

Een mooi alternatief voor een stijltang (en föhn)

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Afgelopen weken mocht ik dit product testen in ruil voor een eerlijke review.

Na de eerste schok over de grootte van het apparaat (met name de adapter) en de wel zeer beknopte handleiding, bleek al snel dat de Airstrait heel gebruiksvriendelijk is en gezien de veelzijdigheid logischerwijs groter dan de gemiddelde stijltang. De opties op het product wijzen voor zich, helemaal omdat je Nederlands als taal kunt instellen. Een uitgebreidere handleiding is dus echt niet nodig.

Even moest ik wennen aan het feit dat er een boven- en onderkant is, omdat dit apparaat met een luchtstroom werkt, in tegenstelling tot een reguliere stijltang. Blijkbaar draaide ik random met mijn stijltang. Na een paar dagen ging dat prima en ontdekte ik dat het stylen en/of drogen heel gemakkelijk en snel gebeurt. Ik heb de Airstrait vooral gebruikt om dagelijks mijn pony (vochtig haar) te stylen en de rest van mijn haar bij te werken.

Grootste voordelen voor mij zijn toch wel kunnen stylen met vochtig én droog haar, ook kunnen föhnen met de Airstrait, en dat je haar niet zou beschadigen en dagelijks gebruik dus geen probleem is. Dat laatste kan ik na een paar weken nog niet met zekerheid zeggen. Nadeel vind ik dat mijn haar minder lang steil blijft dan bij een regulier stijltang, maar ik heb dik, golvend haar dat sowieso niet heel meegaand is. En de prijs is niet mals natuurlijk.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • stylen met nat én droog haar

Minpunten

• prijs
  • minder lang (super)steil haar

mariekek89 11-06-2024

gezonder alternatief

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Eerste indruk & Ontwerp: De Dyson Airstrait maakt een sterke eerste indruk met zijn innovatieve ontwerp. Het lijkt op een traditionele stijltang, maar dan iets zwaarder en robuuster, wat wijst op de kwaliteit en duurzaamheid van het product. Ik vind het wel een erg groot en zwaar apparaat.
Direct klaar voor gebruik: Het feit dat de Dyson Airstrait direct klaar is voor gebruik zonder opwarmtijd is een groot pluspunt. Dit bespaart tijd en maakt het stijlen van je haar een stuk efficiënter.
Wet-functie: De wet-functie, waarbij je nat haar tegelijkertijd droogt en stijlt, is betwijfelend. Het werkt opzich goed en levert gladde, steile resultaten op zonder het haar te beschadigen door overmatige hitte. Maar bij veel en dik haar duurt het erg lang. Ook vind ik mijn haar er droog uitzien. Voor mij blijft de fohn dan toch een betere optie.
Droogfunctie: De droogfunctie voor het opfrissen van droog haar is ook indrukwekkend. Het biedt een snelle manier om je haar een frisse look te geven zonder het opnieuw te moeten wassen.
Boost Pulse: De boost pulse-functie geeft een extra stoot warme lucht voor die momenten waarop je net iets meer nodig hebt om je haar perfect te krijgen.
Haargevoel na gebruik: Na gebruik van de Dyson Airstrait voelt het haar zacht en gezond aan. Helaas ook wel een minpuntje bij het gebruik van de wet functie vind ik mijn haren toch droog ogen en iet altijd even glad.
Resultaat: Het resultaat na gebruik van de Dyson Airstrait is over het algemeen zeer positief. Het haar ziet er glad en glanzend uit, met een natuurlijke beweging die niet te verkrijgen is met traditionele stijltangen.
Samenvattend, de Dyson Airstrait lijkt een veelbelovende toevoeging aan de haarstylingmarkt te zijn, met innovatieve functies die het haarverzorgingsproces vereenvoudigen en de gezondheid van het haar bevorderen. Het is een investering, maar voor wie op zoek is naar een hoogwaardig stylingapparaat dat tijd bespaart en het haar beschermt, kan de Dyson Airstrait een uitstekende keuze zijn.

Pluspunten

• goed voor je haar
  • glans
  • haren voelen zacht

Minpunten

• zwaar
  • groot
  • prijs
  • alleen om te stijlen

DNS78 11-06-2024

Prachtig tijdbesparend apparaat!

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik heb het product mogen testen en vind het een heel fijn apparaat. De eerste indruk was meteen dat het een goed en stevig apparaat is, ook het meegeleverde matje om het hete apparaat op te leggen is ideaal. De instructies zijn duidelijk en op het apparaat zit ook een klein LCD scherm dat eigenlijk vanzelf wijst.
De Airstrait is meteen ready to go, je hoeft het niet eerst op te warmen. Zelf vind ik de wet-functie ideaal, je fohnt en stijlt hiermee meteen je haar. Zo hoef je dus niet eerst je haar te drogen, je kan als je hem dicht houdt zelfs fohnen zonder stijlen. Wel merk ik dat mijn haar wat voller word als ik de Airstrait gebruik, normaal stijl je je haar wat platter.
Maar na het testen van verschillende snelheden en temperaturen lukt het mij toch om het gewenste effect te krijgen. Dit is dus wel even uitvogelen en proberen. Maar dan is het ook goed.
Het haar blijft heel de dag perfect in model en ook de volgende dag kan je het even opfrissen met de dry-functie en de boost. Kortom, ik vind het een ideaal apparaat die ook sneller werkt dan andere stijltangen. Wel moet je even de tijd nemen om de voor jou goede manier te vinden. Topapparaat!

Pluspunten

• fohnen en stijlen ineen
  • haar blijft heel lang stijl
  • doet wat het belooft

Minpunten

• prijs
  • toch wel zwaar na een tijdje

Kelly36 11-06-2024

Efficiënt product

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik had het geluk om de Dyson Airstrait te mogen testen.
Mijn eerste indruk was meteen goed, wat ik ook van de meeste Dyson producten kan zeggen. Het apparaat zelf is licht en stijlvol. Echter is de adapter erg groot en wat aan de zwaardere kant. Dat is iets wat apart oogt wanneer je dit voor het eerst uitpakt, wat de andere haarproducten niet hebben. Je hebt er geen last van in gebruik.

De Dyson Airstrait is meteen klaar voor gebruik en je hoeft niet te wachten tot hij opgewarmd is. Dit is ontzettend fijn! Het is heel gebruiksvriendelijk. Het kleine LCD-schermpje laat duidelijk zien in welke modus je zit: warme/koude lucht, welk temperatuur of hoe hard de windstroom is.
Dat het product te gebruiken is terwijl je haren nog nat zijn is fantastisch! Je föhnt kort je haren en kan eigenlijk meteen haren gaan stijlen. Je moet een paar keer over dezelfde haarlok, maar dat gaat vooralsnog sneller dan als je dit met een normale föhn je haar zou stijlen. Zeker omdat er nog een boost pulse functie is. De koude functie zorgt voor fixatie. Dat is de volgende dag nog merkbaar.

Je haren voelen echt zijdezacht aan. Ook de dag erna is bij mij nog helemaal in stijl en hoef ik alleen mijn haar te borstelen. Mijn haar is dan ook nog mooi glad.

Ik ben erg onder de indruk van dit apparaat. Voor wie het fijn vindt om stijl haar te hebben. De haren stijl te föhnen, zonder hete platen. Is dit een aanrader.
Dyson heeft weer een innovatief en kwalitatief product uitgevonden!

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs

Rebekka 11-06-2024

Uniek in zijn soort, super doeltreffend!

Geschreven voor: Dyson Airstrait

De stijltang ziet er strak uit en is heel degelijk. Hij is wat groter en stevig. Als je hem aanzet, begint hij zichzelf te reinigen, door 3 seconden harde lucht te blazen. Daarna is hij meteen klaar voor gebruik. Met 5 knoppen kun je de stijltang eenvoudig bedienen. Je ziet op het schermpje wat een knop doet en welke instelling je selecteert. Je geeft aan of je haren droog of nat zijn, welke temperatuur je wil gebruiken, welke luchtsnelheid of je kiest voor de koude luchtstand om je haren af te stijlen. Als je haren nat zijn, begin je door deze te verdelen, zodat je telkens met plukjes kunt werken. Je plaatst het plukje haar (dun, maar wel breed, in de stijltang en knijpt hem dicht. De stijltang begint harder te blazen en je glijdt rustig door je haar. De pluk is vaak na 1 keer al droog en stijl, maar voor de zekerheid stijl ik de plukken altijd 2 keer. Als je de stijltang tussendoor even neerlegt, dan stop hij vanzelf met blazen (slim!). Zodra je hem optilt begint hij weer met blazen. Als je hem dichtknijpt, harder, als je hem niet dichtknijpt zachter. Heb je eenmaal alle plukken gestijlt, ben je zo'n 10 minuutjes verder. Omdat hij droogt en stijlt tegelijk, bespaar je echt heel veel tijd. Het resultaat is superglad en droog haar, met een mooie glans. Je merkt ook echt dat je haren vele malen zonder aanvoelen dan wanneer je een stijltang met hitteplaten zou gebruiken. Je haar gaat hier niet (zo snel) kapot van en oogt veel gezonder. Ik ben razendenthousiast en kan hem iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • zeer effectief en efficient: föhnen en drogen in 1
  • snel klaar

Minpunten

• na een tijdje zwaarder te bedienen door de grootte

d********@l****** 11-06-2024
Geschreven voor: Dyson Airstrait

Gedurende twee weken heb ik de Dyson Airstrait stijltang getest en was ik onder de indruk van de geavanceerde technologie. De luchtstroomtechnologie maakt het mogelijk om je haar direct vanuit natte toestand te stijlen, wat aanzienlijk tijd bespaart. Mijn haar voelde na gebruik glad en minder beschadigd aan, dankzij de gecontroleerde hitte.
Het ontwerp van de Airstrait is strak en modern, met een stevige, luxe uitstraling. Daarnaast biedt de stijltang verschillende warmte- en luchtstroomstanden, wat handig is voor diverse haartypes en stylingbehoeften. Ik merkte dat de lage warmte-instellingen ideaal waren voor mijn fijn haar, terwijl de hogere standen snel en efficiënt werkten voor het dikkere haar van mijn dochter. Daarnaast heb ik geen last gehad van pluizig haar en bleef mijn haar zelf de volgende dag nog steeds goed en mooi steil. De Airstrait pauzeert automatisch als je hem even neerlegt en start gelijk weer op als je hem oppakt. Een nadeel is dat het wat zwaarder in de hand licht en de hoge prijs van de Dyson Airstrait.
Hoewel de prijs aan de hoge kant is, rechtvaardigt de kwaliteit en technologie dit grotendeels. Het is een product dat ik zeker zou aanbevelen.

Review.by.Denise 10-06-2024

Wow! Wat een mooi design en het resultaat is geweldig!

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Wow! Wat een mooi design en het resultaat is geweldig! Het is een mooie aanvulling op de Dyson Airwrap!

De Airstrait is verrassend eenvoudig te bedienen en het heeft een compact display aan de zijkant is duidelijk en intuïtief, waardoor je snel de juiste instellingen kunt vinden. De stijltang is licht van gewicht en ligt lekker in de hand, wat prettig is tijdens het stylen. Het grootst gewicht van het apparaat zit namelijk aan de stekker, dat is wel erg slim gedaan! De bediening van het stekkerblok is wel even wennen, maar er staat een duidelijke instructie op om het apparaat te ontgrendelen.

Geluid:
Het geluid van de Airstrait is even wennen. Het is niet zo stil als een traditionele stijltang, maar meer vergelijkbaar met een föhn met een hoog vermogen. Dit is logisch, aangezien de tool op krachtige luchtstroom werkt om je haar te stylen.

Hitte:
Een van de grootste voordelen van de Airstrait is het gebruik van gematigde temperaturen. In tegenstelling tot een normale stijltang die extreme hitte gebruiken, voelt je haar met de Airstrait warm aan, maar niet heet.

Stylingproces:
De Airstrait heeft verschillende functies voor het stylen van zowel nat als droog haar.
- Nat haar: Begin met de 'nat' stand om je haar te drogen. De blaasfunctie met blaas je de haaraanzet droog waar een stijltang vaak niet bij kan. Je kunt de temperatuur instellen tussen 100 en 140 graden.
- Droog haar: Zodra je haar droog is (wat verrassend snel gaat, zelfs met dik haar), kun je het stylen met de 'droog' stand. Gebruik gemiddelde plukken haar voor het beste resultaat.
- Finishing touch: De koude luchtstand fixeert je stijl en maakt je haar extra glad en glanzend.

De Dyson Airstrait maakt het haar onwijs glad zonder pluis of statische elektriciteit. De stijl blijft goed zitten, zelfs met erg dik haar. Dun haar wordt snel stijl en glanzend zonder te beschadigen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening met compact display
  • Licht van gewicht
  • Geen extreme hitte
  • Geschikt voor nat en droog haar
  • Maakt het haar mooi glad en stijl

Minpunten

• Geluid kan even wennen zijn

MBirx 10-06-2024

Super goede fohn

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik heb deze met veel plezier mogen testen. De eerste indruk is heel positief. Het apparaat ziet er heel straks uit.
Het apparaat is meteen klaar voor gebruik en je hoeft niet te wachtten tot deze warm is. Dat scheelt weer wat tijd!

Terwijl je haar nat is, stijl je ook meteen je haren. Dat is wel even wennen. Je moet eerst met deze fohn de haar wortels goed droog maken voordat je de rest gaat stylen en drogen, anders krijg je je haar niet goed droog.

Droog haar opnieuw stylen is daar en tegen meteen helemaal top. Werkt veel beter en sneller dan een stijltang en dit is toch beter voor je haar. Nog een extra pluspunt.

Mijn haar is na het stylen mooi glanzend en het zit tot de volgende wasbeurt perfect in model. Mocht je haar een beetje pluizen na een regenachtige dag of heb je verkeerd geslapen dan is het zo weer in model gestyled met de droogfunctie. En anders is de boostfunctie een perfecte oplossing.

Pluspunten

• Meteen warm
  • Styled perfect

Minpunten

• Zeer prijzig

t****************@h********** 10-06-2024
Geschreven voor: Dyson Airstrait

Als iemand die altijd op zoek is naar de nieuwste innovaties in haarstyling, was ik enthousiast om de Dyson Airstrait te mogen testen. Dit is niet zomaar een stijltang; het droogt je haar tegelijkertijd, wat een enorme tijdsbesparing oplevert. Het product straalt de kwaliteit en degelijkheid uit die we van Dyson gewend zijn.

De eerste keer dat ik de Airstrait gebruikte, moest ik wel even wennen aan de breedte van de tang. Het vergt wat oefening, maar na een paar keer went het snel. De wet functie is echt ideaal. Door deze functie kun je serieus tijd besparen omdat je niet eerst je haar hoeft te drogen voordat je het gaat stijlen.

Een klein nadeel is dat je een paar keer over dezelfde strook haar moet gaan om het volledig droog en pluisvrij te krijgen. Desondanks blijft mijn haar stijl en glad, zelfs zonder de droogfunctie, die ik uiteindelijk niet nodig had. De boost pulse functie is behoorlijk krachtig en zorgt ervoor dat mijn haar tot de volgende wasdag heerlijk glad en stijl blijft.

Kortom, ik ben erg tevreden met de Dyson Airstrait. Als je van stijl haar houdt, is dit product zeker een aanrader!

Ella 10-06-2024

Dyson airstrait

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik heb dit product mogen testen. En wauw, de eerste keer dat ik hem ging gebruiken viel mijn mond open. Zo snel je haar stijl en droog. Ik vind de föhn optie die erop zit dus ook erg fijn, goed krachtig. Zodra je haar dan een beetje handdoekdroog is en vooral op de aanzet kan het stylen beginnen. Dit gaat zo snel en ik vind het een fijn idee dat het niet zo erg mijn haar beschadigd als een echte stijltang. Mijn haar is ook echt goed stijl, misschien wel stijler dan als ik mijn stijltang heb gebruikt. Het is ook fijn dat de stijltang even een stand-by functie heeft, en dat hij even uitschakelt als je een nieuwe pluk pakt. Hij is wat zwaarder dan een normale stijltang maar dit went wel. De functie om droog haar te stijlen werkt ook perfect. En dan met de koude of boost functie, glanst je haar helemaal. Dat is het fijne aan deze airstraight. Mijn haar glanst bizar erg. En is mega zacht. Ik vind hem echt perfect. Het enige minpuntje vind ik dat de aanzet soms lastig te pakken is, en dat die dus nog iets vochtig blijft, denk alleen dat dit een kwestie van even oefenen en doorhebben is. Ik ben er echt heel blij mee. Overigens mocht je twijfelen tussen een airwrap en de airstrait. Dan moet je goed nadenken wat je wilt creëren. Want met deze airstrait maak je echt alleen je haar stijl, met de airwrap heb je meer opties tot krullen en stijlen etc.

Pluspunten

• Gelijk beginnen, geen opwarm tijd
  • In 1 keer stijl en droog
  • Mega glanzend en zacht haar
  • Beter voor je haar

Minpunten

• Lastig bij de aanzet te komen

FemketS 09-06-2024

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Dyson Airstrait

De Dyson Airstrait heeft mijn dagelijkse haarroutine echt verbeterd. Mijn eerste indruk was positief; het apparaat ziet er strak en modern uit, wat meteen vertrouwen wekt. Het meest opvallende is dat het direct klaar is voor gebruik, zonder opwarmtijd. Dit is een enorme tijdsbesparing in de ochtend. De wet-functie is ook een game-changer. Het droogt en stijlt mijn natte haar tegelijkertijd, waardoor ik niet meer apart hoef te föhnen en te stijlen. Dit scheelt me niet alleen tijd, maar mijn haar ziet er ook gezonder en glanzender uit na gebruik. Ik was verrast hoe goed mijn haar aanvoelt na gebruik, het is zijdezacht en blijft de hele dag in model. Kortom, de Dyson Airstrait is een investering die zijn geld waard is.

Pluspunten

• Geen opwarmtijd
  • Wet to dry is top

Shelley2801 08-06-2024

Veel beter dan de Airwrap

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Ik ben erg enthousiast over de Airstrait. Zelf heb ik ook de Airwrap maar sinds ik in bezit ben van de Airstrait heb ik die eigenlijk niet meer gebruikt. Binnen 10 minuten is mijn haar droog en glad met dit product en blijft dan de hele dag mooi zitten. Wil ik het de dag er na ook mooi hebben moet ik wel weer even de Airstrait pakken maar dan is het zo weer glad. Mijn haar werd wel erg warm en was zonder koel functie soms zelfs amper beet te houden. Dit is naast het feit dat dit dure apparaat geen mooie bewaardoos krijgt zoals de Airwrap mijn enige minpunt.

Pluspunten

• Je haar is zo droog
  • Geeft een mooie glans

Minpunten

• Je haar wordt behoorlijk warm
  • Er zit geen bewaardoos bij

AnneliesD 07-06-2024

Aanrader!

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Strak en modern ontwerp en gelijk klaar voor gebruik, echt een veelzijdige multistyler!

Even eerste keer wennen met vasthouden omdat hij groter is dan een "ouderwetse" stijltang maar na het stylen pluist mijn haar helemaal niet wat met een stijltang wel het geval was, voelt niet meer droog en blijft dagen meerdere dagen in model.
Dankzij de wet functie kan je snel drogen en daarna moeiteloos stylen.

Ook is er een app beschikbaar, deze is redelijk functioneel alleen is het jammer dat de uitleg in het Engels is. De gebruiksaanwijzing bij het apparaat is absoluut een goede quick-guide maar om iets meer uitleg over de functies te verkrijgen en voorbeelden is de app qua gebruik wel ideaal.

Dit apparaat hebben wij mogen testen en ja, de Dyson Airstrait is prijzig maar absoluut de investering waard.

Aardbeibloem 31-05-2024

Airstrait zoals de naam het zegt...

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Product is mooi om te zien en makkelijk in gebruik. Uitleg dat je meekrijgt in het doosje en kan vinden op de dyson website is duidelijk. Product wordt snel warm/heet en het instelling gaat gemakkelijk. Ik heb krulhaar en mijn haar werd hiermee snel droog en snel steil. Haar voelt na afloop zacht aan en ik heb met de airstrait geen plukje gemist. Mijn haar bleef net zo lang in model als dat ik eerst zou fohnen en daarna zou stijlen met een stijltang. U kunt zich voorstellen dat het gebruik van dit product veel sneller is. Het aanbrengen van volume vanaf de wortel is ook makkelijk zonder het risico je hoofdhuid te branden. Het lukt mij alleen niet om "golven" in mijn haar aan te brengen. Wellicht is dat een kwestie van meer oefenen. Ik raad het product iedereen aan

Pluspunten

• snel warm
  • te gebruiken op nat haar
  • makkelijk te stellen

a*********@g******** 31-05-2024

Echt top product - zou het iedereen aanbevelen

Geschreven voor: Dyson Airstrait

Mijn eerste indruk van de Dyson Airstraight was zeer positief. Het apparaat heeft een strak, modern ontwerp dat er professioneel uitziet en voelt.
Een van de grootste voordelen van de Dyson Airstraight is dat hij meteen klaar is voor gebruik. Je hoeft niet te wachten tot hij is opgewarmd, wat tijd bespaart, vooral in de ochtendrush. Dit vond ik zeer praktisch en een grote verbetering ten opzichte van andere stijltangen en föhns die ik in het verleden heb gebruikt.
De wet-functie van de Dyson Airstraight, waarbij je nat haar tegelijkertijd kunt drogen en stijlen, is voor mij een gamechanger. Mijn haar voelde na het gebruik zacht en glad aan, zonder pluizigheid. Het bespaart veel tijd omdat je niet eerst je haar hoeft te föhnen en daarna te stijlen. Ik was onder de indruk van hoe snel en effectief het apparaat werkt!
Het eindresultaat na het gebruik van de Dyson Airstraight is verbluffend. Mijn haar ziet er uit alsof ik net van de kapper kom: stijl, glanzend en vol leven. De combinatie van de verschillende functies maakt het een veelzijdig apparaat dat geschikt is voor diverse haartypes en stijlen. Het is een investering, maar zeker de moeite waard voor wie op zoek is naar een efficiënte en effectieve oplossing voor haarstyling.
Al met al ben ik zeer tevreden met de Dyson Airstraight. Het apparaat levert professionele resultaten en bespaart veel tijd, wat het een waardevolle toevoeging maakt aan mijn dagelijkse routine.

Pluspunten

• Snel
  • Prachtig resultaat zoals bij de kapper
  • Beschadigt haar niet
  • Snel
  • Prachtig resultaat zoals bij de kapper
  • Beschadigt haar niet

Sssje 30-05-2024

Ik kan niet meer zonder

Geschreven voor: Dyson Airstrait

De Dyson Airstrait is een revolutionaire haardroger die mijn ochtendroutine heeft getransformeerd. Met zijn unieke ontwerp droogt en stijlt hij mijn haar tegelijk, wat tijd bespaart en zorgt voor een perfect resultaat. De krachtige, gelijkmatige luchtstroom zorgt voor een gladde, glanzende afwerking zonder extreme hitte. Mijn haar voelt gezonder aan en ziet er stralender uit dan ooit tevoren. Bovendien is hij eenvoudig in gebruik. De Airstrait is een investering, maar elke cent waard. Sinds ik hem heb, kan ik niet meer zonder deze innovatieve tool. Echt een gamechanger voor dagelijks haardrogen en stylen!

Pluspunten

• Snel droog
  • Goed voor mijn haar

Minpunten

• Veel geluid.
  • Groot