Asus Eee PC 1011PX-BLK114S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Eee PC 1011PX-BLK114S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

akul22 10-01-2012
Geschreven voor: Asus Eee PC 1011PX-BLK114S

ik heb de Asus Eee pc nu iets meer dan een halfjaaren hij bevaltr me goed, er zijn voormij alleen twee minpunten:

na een paar weken viel hij opeens uit en hij was niet meer aan te krijgen, ik heb contact op genomen met asus en die hebben hem gerepareerd, dat duurde een paar weken.

windows 7 starter heeft een paar nadelen, zo heeft het geen word, exel of powerpoint en kan je je bureaubladachtergrond niet veranderen.

verder vind ik het een hele fijne laptop,, hij is ook lekker klein (hierdoor kunnen er wel geen dvd's of cd's in)ik heb hem voor 266 euro bij de mediamarkt.

Dinkys 06-01-2012
Geschreven voor: Asus Eee PC 1011PX-BLK114S

Deze netbook gekocht op oudjaarsdag.

Bij thuiskomst de netbook geinstalleerd;
- Gebruiks klaar maken
- Office (volledige versie)
- HP Printer
- Ovi Suite

De netbook werkt naar behoren en functioneert goed.

Pluspunten:
- Formaat
- Toetsenbord
- 3x USB
- Dual Core

Minpunten:
- Accu gaat slechts 4,5 uur mee (fabrieksopgave)

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prijs nog geen €200.

Bij het afsluiten was de accu volledig opgeladen.

Daarna heb ik de netbook 2 keer (kort) gebruikt. Totaal accuduur circa 1,5 uur tot 1 uur en 45 minuten. Oplaadtijd circa 1 uur en 45 minuten.
Van loop van tijd zal de accuduur waarschijnlijk langer zijn. WIFI, Bluetooth en een draadloze printer verbruiken allemaal veel meer accu capaciteit dan iets uitwerken in word.

Tot nu toe erg tevreden.