HP Pavilion g7-1220sd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion g7-1220sd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

protzman 14-02-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1220sd

Na jaren gebruik gemaakt te hebben van hp desktop computers 6 maanden geleden overgegaan op de aanschaf van een HP laptop. Wat is verschil van snelheid en gebruik is zeer vriendelijk. De opstart is redelijk snel. Ik zou hem aan iedereen kunnen aanraden. De prijs is zeer redelijk te noemen. Ik betaalde bij Wehkamp 499,00 Euro. Ik ben zeer tevreden.

Miel en Sil 29-12-2011
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1220sd

HP Pavilion g7-1220sd is een fraai vormgegeven laptop. De beeldkwaliteit is goed en de computer is erg snel. Bij het aanzetten wordt alles snel geinstalleerd en maakt hij probleemloos contact met het wireless modem (wel even code bij de hand houden). Tot nu toe is het een prima laptop gebleken die makkelijk is in het gebruik en er strak uitziet. De prijs/kwaliteit verhouding is dus goed. Een aanrader.

Vlaaien01 09-01-2012

Weet je toevallig of je ook films met deze laptop makkelijk kunt bewerken? Betreft gewoon vakantiefilms.
groet Pientje

Christine001 30-12-2011

Goedemorgen Miel & Sil.
Kunt u zeggen of de laptop "stil" is. Hoort men de harde schijf bij gebruik? Bij voorbaat dank. Vriendelijke groet, Christine

Ben 1911 07-01-2012

De computer is stil, ik heb de harde schijf niet gehoord. Ventilator ook nauwelijks hoorbaar