HP Compaq Presario CQ57-452ED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Compaq Presario CQ57-452ED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Mea Hogeweg 26-08-2012

Ik heb na heel erg veel zoeken deze laptop aangeschaft.
Ik ben er heel erg tevreden mee! Hij is snel en ziet er prachtig uit! Hij is heel erg makkelijk in gebruik, en opstarten gaat heel erg snel!
Kortom, een super laptop in deze prijsklasse!
(Ik heb hem pas een paar dagen, maar ik beloof dat ik over een maand nog eens een review stuur.

Anoniem 29-08-2012

Ben het hier helemaal mee eens, zeker als je het afzet tegen de huidige prijs; is best stil. Stel je hoge eisen aan grafische/video kaart bijv 3-D games, dan ander type nemen.
Ontwerp/ is netjes-strak-kunststof-wat basic, geen luxe-design maar kan ook niet voor die prijs. Wel redelijk plat.

bluesoniq 20-06-2012

I have bought this laptop at Dixons shop. I was searching for 15 inch display that is not to expensive for every day use. I can say that this laptop fulfill all my expectations. The only thing it could be better is a graphic card, since it does not have 3D acceleration, but I manage to run Skyrim in low details mode. The processor does not have fancy new stuff like hyper-threading (virtualization) and some very rare feature, but almost 95% of the common software does not use it anyway.