Asus Z-SX104V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus Z-SX104V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

banneke 19-10-2012
Geschreven voor: Asus Z-SX104V

eerste indruk; fijne laptop! ik loop even het rijtje af, beeld; lekker duidelijk scherp en helder beeld, geluid; luid genoeg om muziek af te spelen of om een filmpje te kijken, snelheid; surft echt supersnel over internet opent de programma's lekker snel en start snel op, degelijkheid; voelt stevig aan geen pastic kraak of tik geluiden en het scherm voelt ook robuust aan.

banneke 06-02-2013

nu een paar maanden verder; laptop is inmiddels een keer retour geweest naar Asus omdat de dvd speler het ineens niet meer deed en het scherm de ingestelde kleuren niet vasthield, het heldere en erg felle beeld ging nl op momenten irriteren waarna ik de kleuren aangepast heb. ik kreeg hem terug met een nieuw moederbord en vernieuwde bios. nu houd hij de kleuren weer vast, dvd doet het ook weer. verder ben ik nog steeds tevreden, surft lekker vlot, win7 start lekker snel op. fijne laptop!

Peerke333 22-01-2013

Hoi,
Ik ben benieuwd hoe je laptop nu bevalt, enkele maanden verder. Heb deze ook op het oog namelijk.
Alvast bedankt, groetjes.