Asus N76VM-V2G-T1023V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus N76VM-V2G-T1023V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

autocad 09-03-2013
Geschreven voor: Asus N76VM-V2G-T1023V

Goede laptop, wordt soms alleen erg warm. Het geluid is super. Bovendien is die heel snel. nog een nadeel is dat hij redelijk zwaar is.

ScriptMania 26-10-2012
Geschreven voor: Asus N76VM-V2G-T1023V

Beel kwaliteit is gewoon erg goed, grote inkijk hoek en geen glossy screen.
Geluid is erg goed (Bang and Olufson Ice Power) vooral met de extra subwoofer erbij.
Snelheid is ook goed te noemen, helemaal bij het openen van het deksel (2 seconden).
Opstarten kan wel sneller, maar dan hang je er toch gewoon een SSD in. ( maar is in mijn ogen niet nodig.
Vormgeving vind ik geslaagd.
Ook dat er gebruik is gemaakt van metaal, in der plaats van plastiek.
Daardoor wordt hij ook automatisch wat degelijker.
Verlichte toetsen vind ik een pre.
Aparte Grafische NVIDIA kaart presteert ook goed.
Vind de/het Notebook er erg goed uitzien.
En wat ook fijn is, is dat de aansluitingen voor hardware aan de zijkanten zitten.

Gewoon een goede allround Notebook dus, die er nog goed uit ziet ook nog.

Enigste kanttekening, verlichte ASUS op de deksel is wel erg Apple he ( verlichte toetsen bordjes ook trouwens ;o)

Maar ja, ik Apple niet zo hoog in het vaandel staan.
Dat zal er dan wel mee te maken hebben

WimGLD 31-08-2012
Geschreven voor: Asus N76VM-V2G-T1023V

Een echt goede laptop is dit, het beeldscherm is van zeer goede kwaliteit.
Het scherm is mat en heeft geen last van reflecties.
Het is beeldscherm is helder en de kijkhoek is ruim voldoende 150 graden w. en 120 graden v.
Ik heb verschillende schermen bekeken maar deze springt er echt tussenuit.

Het geluid is net zo geweldig, er zit een aparte kleine subwover bij en het geluidsysteem is van B&O.
Het klinkt ruim en vol, het verbaast me hoe zuiver het klinkt en de lage tonen zijn goed.

De vormgeving is strak, een mooi design. Hij voelt goed aan en heeft een strakke zwarte buiten kant. Een combi van mat zwart met aluminium look.

Het is een stille laptop, de ventilator is bijna niet hoorbaar, hij doet rustig zijn werk.

Er is een mogelijkheid om een tweede HD in te bouwen.
Zelf heb ik een 120 gb SSD schijf in laten bouwen en daar staat het besturingssysteem op.
De gewone HD gebruik ik als opslag medium.
De laptop is nu in 20 seconden opgestart.

De minpuntjes:
Een minpuntje is het touchpad, wat iets ongevoelig is.
Het indrukken van de linker en rechter muisknop verloopt stroef en bij mijn laptop moet ik hier aan wennen. Voor mij maakt dit niet veel uit omdat ik een externe muis gebruik.
Een ander pinpuntje is de Asus sofware, het is in het Engels en onduidelijk waar alles voor is.
Het meeste heb ik gede-installeerd.

Het draadloze netwerk (Wifi) werkt prima, ook bluetooht werkt goed.

De laptop is zeker een aanrader.

an.haban 31-10-2012

Als ik deze en je andere review over deze laptop lees, dan ben ik blij voor jou dat je een laptop zonder problemen hebt getroffen. Omdat ik wel technische problemen met o.a. het geluid heb, beoordeel ik de laptop vanzelfsprekend anders dan jij. Ik vind het niet terecht dat je dit afdoet als "onzin". Had de mijne geen problemen, waardoor die al voor de derde keer teruggestuurd is en ik er nog geen plezier van gehad heb, dan stond ik, net als jij, ook te juichen, geloof me!!

Belmaan 09-08-2012
Geschreven voor: Asus N76VM-V2G-T1023V

Een heerlijke laptop, die lekker snel is.. Beetje qua design afgekeken van Apple. Maar dan wel betaalbaarder.Geluidskwaliteit had wel beter gekunt. Ook het extra "sub" speakertje levert slechts een kleine bijdrage.

Jan Konings 18-07-2012
Geschreven voor: Asus N76VM-V2G-T1023V

Goede laptop. Opstarten gaat niet al te snel, maar is na opstarten erg snel. Geluidskwaliteit is enorm goed, het stereogeluid hoor je heel goed uit de ingebouwde speakers en de externe subwoofer maakt het helemaal af. Dus de Bang & Olufsen speakers doen hun werk voor de volle 200%. Petje af hiervoor. Heb de laptop met 2 Gb uitgebreid, dus nu 8 Gb geheugen. Toetsen zijn allemaal met led's verlicht, dus ook zonder licht kun je gewoon typen. Heel netjes. Beeldkwaliteit scherm is heel goed, ook van opzij kun je het scherm goed zien, wat bij sommige andere merken te wensen overlaat. Uiteraard zit er op deze laptop een hoop onzin, net als bij alle andere laptops, zoals spelletjes, die je 1 uur kunt spelen. Deze er uiteraard allemaal afgegooid. Ook zit er een (voor mij) onbekend internetsecurityprogramma op. Deze er ook afgegooid en er mijn eigen internetsecurityprogramma opgezet. Na voor de 1e keer opstarten, direct een backup gemaakt met 5 dvd's, daarna een hele lading updates van Windows binnengehaald. Na het opstarten duurt het wel een minuut of 2 voordat de laptop verbinding heeft via WiFi met het thuisnetwerk. Daarna gaf hij de verbinding aan met 4 streepjes, terwijl dit met mijn vorige laptop (Acer) 5 streepjes was, dus een iets slechtere verbinding, maar niet noemenswaardig. Laptop heeft 4 usb aansluitingen van het type usb3, die ook voor usb2 zijn te gebruiken. Knop voor openen dvd-speler/brander is iets te ver verzonken in de laptop, je voelt hem dus niet goed, als je deze wilt openen. Muis in de laptop werkt prima en is vrij groot, dus heel goed te bedienen, maar los daarvan, gebruik ikzelf liever een gewone muis, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Al met al een prima en snelle laptop met enorm mooi, vol en zwaar geluid. Ook het uiterlijk van deze laptop is heel mooi. 2 Gb meer geheugen erin en je kunt er enkele jaren meer vooruit. Intel is van de 3e generatie. Heb wel op buitenlandse sites gezien, dat deze laptop daar wordt verkocht met een blu-ray speler c.q. brander(???)
Had wel liever een grotere harde schijf gezien, bijv. minimaal 750Gb of 1 Tb, maar d.m.v. een usb3 externe harde schijf is dit probleem ook opgelost. Het 17,3 inch grote beeldscherm voldoet dus prima.