Asus X75VD-TY216H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus X75VD-TY216H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jorismellema 07-03-2014
Geschreven voor: Asus X75VD-TY216H

Ik ben hartstikke blij met mijn laptop, kan er alles mee meenemen in de trein of vrienden, hij is heel snel met opstarten en applicaties openen. geheugen is goed ik kan er veel apps en games opzetten en blijft mooi snel, en voor de prijs-kwaliteit is hij perfect

1 minpuntje ik vind dat de accu veel te snel leeg gaat, er staat dat ik er 4 uur mee kan doen zit ik er een uurtje achter met een volle accu en dan geeft hij al aan dat de batterij op 10% zit.

gr mij

11Rob 03-07-2013
Geschreven voor: Asus X75VD-TY216H

Voor de studie en de fun deze laptop aangeschaft voor de prachtige prijs van €549,-
Met een mooie Intel Core i5-3230M @ 2.60GHz die in http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php op plek 271 eindigt.
Verder 6 GB aan intern geheugen, een mooi 17,3" scherm.
Windows 8 (voorgeinstalled) is even wennen maar dat is na 2 dagen ook niet vreemd meer.
Een vette volwaardige laptop voor weinig geld.

masaboni 20-07-2013

En waar mag deze laptop dan wel 549,00 euro kosten?

11Rob 15-08-2013

Hij was bij Alternate 549,- maar na mijn aankoop alweer 629,-

BeataS 30-03-2013
Geschreven voor: Asus X75VD-TY216H

Prachtig apparaat, ik ben er erg blij mee. Sober en strak uiterlijk, multitasken gaat echt super! Geen warmte, 0 geluid.

Paar opmerkingen: er zijn 2 usb3-poorten en 1 usb3. Dat kan wat lastig zijn. Tevens zitten deze allen aan de linkerkant. Draadloze muis is dan dus wel handig.

Verder: dat Windows 8, hè. Dat is toch echt halfbakken gedoe. Het is nieuw maar ook weer niet. Je kunt prima het tweede scherm inrichten zoals je gewend was bij Vista of Windows 7. Alles werkt bijna hetzelfde, je hebt nu alleen een ander opstartscherm waar je even doorheen moet.

Het grote voordeel van Windows 8 is wel dat het keisnel opstart. Maar dat is waarschijnlijk ook deels de verdienste van deze laptop.