HP ENVY TouchSmart 15-j020eb

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP ENVY TouchSmart 15-j020eb op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

ro.es 27-09-2013
Geschreven voor: HP ENVY TouchSmart 15-j020eb

Direct via de website van HP besteld en binnen enkele dagen met DHL aan de deur afgeleverd. De verpakking word steeds soberder. Een bruine kartonnen doos, een voedingsblok (eindelijk niet zo een grote vierkante voedingsblok maar een platte en een die niet zo zwaar is) een summiere uitleg voor de eerste stappen voor in gebruikstelling en dan de laptop zelf die stevig in de doos zit vastgezet.

Ik ben over de jaren al een fan van HP. Dit model maakt gebruik van de 4e generatie Intel processor, beter bekend onder de naam Haswell. Dat is goed te merken, want deze HP is echt een snel met het openen van programma’s, bewerkingen enz!

Hij is ook nog eens lekker licht met 2.2 kg. De toets aanslag voelt zacht aan en is accuraat. De toetsenbord heeft achtergrondverlichting en is voor donkere werkplekken een uitkomst, eindelijk!

Deze HP is vrij sober met indicaties (Caps lock etc., num. lock), alle met witte ledjes. Maar dat straalt ook kwaliteit uit. Het grote HP logo achter op de klep is er nog wel, maar is niet meer verlicht zoals bij de laatste vorige modellen. Verder mist deze HP een CD/DVD player maar dat maakt hem dan ook zo licht. verder zijn er 4 USB III aanwezig, een met een laad functie ook als de HP in de slaapstand staat.

Het is ook voor de eerste keer dat ik kennis maak met Office 365 en dat ziet er prima uit. Naast 30 dagen eerst op proef voor een paar euro per maand alle belangrijke Office programma´s.

Norton Internet security 60 dagen op proef en kon voor €9,95 met 1 jaar verlengd worden (voor 3 PC´s). Gelijk gebruik van gemaakt.

Verder is deze HP lekker snel met alles.

Voordelen.

Zeer snelle Intel Haswell processor.
Sober maar mooie alliminium uitvoering.
Toetsenbord met achtergrondverlichting.
Blijft cool op de schoot.
Gewicht, voor een 15,6 inch is deze HP lekker licht om mee te dragen.

Prima laptop van HP, beslist een aanrader.