Acer Aspire V3 571G-736A8G75Maii

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire V3 571G-736A8G75Maii op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 17-01-2014

Beest van een computer. Gekocht om Battlefield 4 te spelen wat lekker soepel loopt. Internetten razendsnel. Komt zelf met oplossingen als er een probleem is. Nog geen enkele keer vast gelopen behalve na update naar 8.1 Windows. Problemen waren snel opgelost. De computer kan simpel teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen. Beeldscherm is matte uitvoering wat ik zelf prettiger vindt. Veel handige apps beschikbaar. Deze uitvoering is haast niet meer leverbaar helaas. Het eigen geluid van de computer is niet bijzonder maar met koptelefoon komt hij helemaal tot leven. Ik heb zelf al jaren Acer laptops en ken eigenlijk weinig problemen met het merk. Producten zijn degelijk en af en geldt ook voor deze. Toetsenbord tikt heerlijk.

AntoniDeurne 22-08-2013

Nu een paar dagen in het bezit van deze Acer Aspire V3 571G-736A8G75Maii. Perfecte prijs/kwaliteit-verhouding. De laptop is mooi vormgegeven en werkt prima (snel!). Ik moet wennen aan de grootte van het scherm en het enige minpuntje vind ik het geluid, dat wat magertjes is (gewoon stereo boxen). Maar dat komt misschien omdat mijn vorige laptop een Acer Aspire 8930G met 18,4" scherm en ingebouwd 5.1 geluid was. Maar die laptop kwam uit een iets hogere prijscategorie.