Sony VGN-FW21Z

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-FW21Z op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

elroy205 23-01-2009
Geschreven voor: Sony VGN-FW21Z

Sony FW21Z mooie laptop erg blij mee full-hd 1080i alleen jammer dat sony er zo veel troep op gooit wat niet nodig ik word de laptop wat trager van blu-ray brander en twee lampen in het scherm daardoor ook zeer scherp, het is echt een aanrader

GP66 08-11-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FW21Z

Vindt je mooi design belangrijk, maar ontwijk je de gladde produkten van het aangevreten appeltje in verband met de prijs of de software, dan kom je al snel bij Sony terecht. Als je de nieuwe exemplaren van de FW-serie bekijkt ziet het er allemaal net wat strakker en verzorgder uit dan de concurrenten.
Als je graag surft, foto's en films bewerkt en films kijkt komt de FW-serie vanzelf boven drijven. Hoge kwaliteit beeldscherm, blu-ray en - in geval van de FW21Z - ook nog eens zeer snel en krachtig (500GB/T9400/2530 Mhz).
Twee GROTE minpunten:
1) het openen van het dichtgeklapt scherm is niet met één hand mogelijk.
2)de speakertjes zijn ronduit van kermiskwaliteit, iets wat je bij Sony toch wel beter verwacht. Geluid in ons oudje, een compaq pressario R3000 met JBL Pro speakers) is vele malen beter.
Bij een laptop van 1.400 euri die wordt gepresenteert als een entertainment-machine mag je volgens mij echt meer verwachten ... We zullen dus genoodzaakt zijn externe speakers aan te sluiten. Heeft iemand een tip voor speakers waardoor we niet constant een kabel naar onze marantz hoeve te leggen. we willen namelijk - in voorkomende gevallen - overal goed geluid hebben.