HP Spectre 13-4040nd x360

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Spectre 13-4040nd x360 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

ro.es 29-10-2015
Geschreven voor: HP Spectre 13-4040nd x360

Prima PC van HP. Compact, licht en snel opstarten. Mooie vormgeving, het oog doet ook wat. Ideaal voor mee op reis. Zeer tevreden.

ro.es 11-07-2015
Geschreven voor: HP Spectre 13-4040nd x360

Na jaren, weer een premium gevoel bij het uitpakken van deze HP Spectre. Nadat mijn Surface Pro 3 stuk was gevallen door het losschieten van het toetsenbord (achteraf gezien belabberde kwaliteit van Microsoft)wilde ik door met een soortgelijk compact formaat.

Al 15 jaar werk ik met HP (laptops en desktops) en heb ik daar nog nooit problemen mee ondervonden.

Nu deze HP spectre is fantastisch. 13,3 inch is een mooi formaat, met name mee op reis te nemen en toch van alles te kunnen blijven doen. Deze HP start binnen 15 seconden op en zorgt de hardware voor super snelle prestaties. Voor mij het belangrijkste, snelle hardware prestaties.

verder 3 X USB3 aansluitingen (makkelijk), HDMI enz. Zeer geslaagde vormgeving en afwerking. Fijn verlicht toetsen bord, kortom alles klopt aan dit apparaat. Met name de look en feel van deze HP Spectre is groots.

Deze HP laptop is zijn prijs meer als waard.

ro.es 26-07-2015

Lijkt wel of de Windows bij deze Spectre steeds sneller opstart? Het is na een weekje gebruik echt seconden werk, ondanks er bij mij flink wat programma´s op staat geïnstalleerd.

De laatste 5e generatie Intel I7 is ook duidelijk een merkbare verbetering in hoe de PC reageert Programma´s openen en foto bewerking programma's reageren zeer snel. WiFi verbinding opzetten en met name de wifi ontvangst is zeer stabiel. Het 13 Inch formaat is fantastisch. Wat een mooi stukje techniek deze HP Spectre. Absoluut niks te klagen.