Apple MacBook Pro (2400/2048MB/250GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro (2400/2048MB/250GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Martijn123 19-01-2009

Sinds een paar weken de Macbook Pro in het bezit, en ik moet zeggen dat het een heerlijk apparaat is. Reden voor mij om over te stappen naar Mac was Windows weer trager en trager begon te worden. Voor de mensen die twijfelen omdat ze Mac OSX niet kennen, niet doen. Het systeem is zo intuïtief in dat je het na een uur al in de gaten hebt.

De prestaties van de laptop zijn uitmuntend. Erg snel, goede grafische prestaties met foto- en videobewerkingsprogramma's en games. Het scherm is zeer helder en geeft erg goed beeld. Het design is van A-Z te gek. Extern geluid klinkt erg helder, een duidelijk verschil met andere computers. De speakers van de laptop zelf geven geen goede bass, maar wat wil je met zulke kleine speakers?

Het kost even een duit, maar ga er vanuit dat je de komende jaren gebakken zit.