HP Pavilion dv7-1210ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-1210ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

wvklink 17-05-2009

Ik gebruik de laptop nu een maand en ben uiterst tevreden.
Degelijk, mooi scherm met een prima beeldkwaliteit. Met de bijgeleverde software kun je op multimedia gebied erg goed vooruit en na een tip hier op kieskeurig ben ik zeer te spreken over het geluid.

Kortom zeer tevreden!

papavanmartijn 10-04-2009

Hebben deze laptop nu 4 weken in huis (dank S&F voor de zeer lage prijs) en hij bevalt uitstekend. Onze vorige laptop (ACER) was ruim 5 jaar oud en stond zo goed als dag en nacht aan. Lichtintensiteit liep flink terug. Met deze laptop zie je weer zoals het echt moet. Snelheid (vooral bij opstarten) is subliem. Laptop is stil (wel hoor je een constant een zoemend/zoevend geluid; dit is echter niet irritant). Niets te klagen dus over deze laptop. De 'vieze vingers' waar anderen over schreven vind ik ontzettend meevallen. Geluid is ook super (dank aan de kleine subwoofer aan de onderkant + goede speakers)

Schaapie 17-02-2009

Vorige week het apparaat in huis gehaald, erg degelijk ding. Zeer stil en snel. Enige nadeel is dat hij er snel vies uit gaat zien, door de vingers. Maar dat mag de pret niet drukken.

verd8 16-02-2009

Anderen met een notebook in deze serie zeiden het al: vette vingertjes zie je snel. Voordeel hiervan is wel dat je 'm lekker kunt oppoetsen ;-)

Fijn apparaat, hoor! Stil, snel en goed geluid voor een notebook (komt ook door de kleine subwoofer) Echt een aanrader.

Duurzaamheid is nog even afwachten. We hebben deze notebook pas een week in bezit.