Sony VGN-FW31J

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-FW31J op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kareni1 06-04-2009
Geschreven voor: Sony VGN-FW31J

Ik sluit mij aan bij de vorige spreker. Een uitstekende machine, degelijk en goed vormgegeven.
Vooral aangeschaft voor het 16 formaat en de Blu-ray speler. Via HDMI aan te sluiten op TV. Bespaart weer een los Blu-ray apparaat. Beeldschone weergave van films; snel; verrassend geluid. Prijskaartje is fors, maar dan krijg je ook wat. Mijn vorige laptops waren beduidend goedkoper,maar kunnen niet aan
deze Sony tippen!

Tip: gebruik niet klakkeloos de meegeleverde beveiligingssoftware. Deze kan je computer onnodig vertragen. Onderzoek welke sofware het minst belastend is voor je computer. Op dit moment gebruik ik Norton. Deze software is enorm verbeterd ten opzichte van enkele jaren geleden.

Mike038 24-03-2009
Geschreven voor: Sony VGN-FW31J

Afgelopen zaterdag hebben wij deze laptop aangeschaft. Zaten eigenlijk te twijfelen tussen de Acer Aspire 6935G-844G32BN, en de Toshiba A350-12D, beide gezien hun specificaties (op papier).

Uiteindelijk toch voor deze Sony gekozen. Hij was wel iets duurder dan de eerder genoemde laptops en ook de specificaties waren overall iets minder, maar de twee jaar garantie en onze goede ervaringen met Sony (wij hadden hiervoor ook een Sony en hebben daarmee nooit problemen gehad)) gaven, mede op advies van de verkoper(s), de doorslag.

Wij gebruiken de laptop eigenlijk voornamelijk voor standaard programma's (Word, Excel, enz.) en voor internet en email, maar er moest ook een spel op kunnen draaien.
Na aanschaf gelijk Sims2 met alle uitbreidingspakketten geïnstalleerd en dat werkt echt fantastisch en loopt perfect, zelfs op de hoogste resolutie (1600x900).

Daarnaast zie deze Sony er ook gewoon goed en stijlvol uit. Een aanrader!