Acer Aspire V 15 V5-591G-58Z3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire V 15 V5-591G-58Z3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Luuk 14-03-2016

Prima laptop

Laptop in maart 2016 gekocht. Bevalt zeer goed. Zelf de hdd vervangen door een ssd en start nu in minder dan 10 seconden op.

Processor en videokaart sterk. Goed voor veel games op medium tot high instellingen. Speel er zelf af en toe world of tanks, battlefield en wat games als counter strike mee. Geen enkel probleem voor deze laptop.
Blijft opvallend stil en tevens koel dus dat is fijn.

De looks zijn ook zeer goed. Ziet er strak uit en door het enorme aantal schroeven in de onderkant ook zeer solide. Handzaam formaat en niet al te zwaar. Dus een goed krachtige laptop in een kleine behuizing.

Enige nadelen die ik kan noemen:
1) Als je hem echt voor gamen koopt is een audio/microfoon combi poort terwijl veel headsets 2 kavels hebben voor een microfoon en audio. Een 4 polige splitter kan dit oplossen.
2) Geen ssd. Daardoor benut je niet de mogelijkheden van deze laptop. Ik heb zelf een ssd erin gezet en dan is hij goed snel. Als je hem hebt zou ik een ssd erin zetten. In ieder geval voor Windows.
Er zitten 2 geheugensloten in: een 2.5 inch slot en een m.2 sata M3 2280.

Over het algemeen een zeer krachtige en degelijke laptop voor deze prijs en goed voor bijvoorbeeld een (licht) gamende student als ik.