Toshiba Satellite L300D-21M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L300D-21M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

sjorsdeleede 29-01-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300D-21M

ik heb daze laptop ook maar raad hem af mijn hardeschijf is al kapot geweest maar is wel vervangen toen ik hem terug kreeg naa 2 weken zaten er allemaal krassen op de bovekand van de laptop en er zat ook een briefje bij dat hun niet aansprakelijk waren voor schaden aan de buiten zijden maar ik nu heb ik weer een probleem als ik hem aan zet (laptop van nog geen 3 maaneden oud) dan is mijn alles wat zwart is rood en wat groen is en geel is dan blauw als ik met mijn scherm gaat rommelen of even schut met de laptop en vorzichtig neer zet is het wel weer goed DUS IK RAAD DEZE LAPTOP AF!!!!
maar de eerste maand was het een top laptop speelde aardig wat spellen af met hooge snelheid

Toshiba-gast 25-07-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300D-21M

Een oerdegelijke laptop.
Snel zat.
Goede beeldkwaliteit.
Geluidskwaliteit ook niks op aan te merken.

In het kort: Een goede laptop waarmee ik nooit problemen heb gehad. Van harte aan te raden dus!