HP Pavilion dv7-2080ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-2080ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

TMLM 22-07-2009

Sinds twee weken gebruik in nu de hp Pavilion dv7 2080ed. Mijn ervaring met deze laptop is zeer positief. Ik gebruik hem wel voor huis tuin en keukenwerk, dus voornamelijk voor de studie, internet, msn, veel foto's, veel muziek en heb er magix music maker op zitten. Alles werkt perfect. Internet is snel, bestanden worden snel geopend. Ook het toetsenbord is fijn wat ik niet bij elke laptop vind. Door het grote geheugen hoef je je niet druk te maken over wat je erop zet. Misschien is deze laptop voor huis tuin en keuken werk ietwat duur maar zeker de moeite waard. De geluidskwaliteit lijkt mij beter dan van andere laptops. Misschien is het enige nadeel dat het een grote laptop is. Maar ook daar zitten voordelen aan, zoals het extra nummeriek gedeelte, het feit dat je makkelijk twee dingen naast elkaar kan zetten en dus doen. Ook is het een hele mooie laptop om te zien! Ik ben zeer tevreden in ieder geval.