Sony Vaio FW41 (VGNFW41E/H.NL3)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Vaio FW41 (VGNFW41E/H.NL3) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nikkiej87 16-12-2009

Erg mooie en degelijke laptop. Grafische kaart is super, maar de geluidskaart compleet niet. Je kunt er wel veel zelf instellen maar een mooi geluid komt er niet uit. Daarnaast krijg je ook veel onnodige promotie software van de VAIO.

Sony heeft wel echt een eigen stijl neergezet binnen de markt met deze lijn. Ik ben er tevreden over!

aklasse 08-11-2009

Zeer mooie laptop en superdegelijk.Grote harde schijf en geheugen.Blu ray is gweldig.Laptop is ook lekker snel.Toetsenbord typt heerlijk.Windows 7 upgrade erbij gekocht vondt ik wel vreemd moest naar een rekening in england daarna niets meer vernomen hoop dat het goed komt.Kostte trouwens 27,50.

caonmen 16-09-2009

Super laptop , zeer snel .
Heel mooi beeld , zeer goede specificatie,s .
Met 500 gig harde schijf en een goede videokaart waar je mee kunt gamen .Werkgeheugen van 4 gig en uitbreidbaar naar 8 gig .Kortom een aanrader deze sony .

spike 15-09-2009

Het is gewoon een goede laptop die al ruim twee weken met genot bedien. De service van Sony is ouderwets goed, de klant is nog een koning. Gratis ophalen en weer brengen via DHL. en 2 jaar garantie op het produkt. Perfekte updates beschikbaar via Sony zelf. De notebook werkt heerlijk is makkelijk te bedienen en het beeld is perfekt. Het geluid laadt wel te wensen over dit drukt de pret echter verder niet. Als u het geduld hebt om te spelen met de bijgeleverde software om het geluid naar uw hand te krijgen. Over de netsnoer is nagedacht. Handig met het oprollen en juist ook veilig. Minpunt is wel veel overbodige software waarmee je weinig zult mee doen. Het is een perfecte laptop voor een mooi prijsje. Het gaat mij niet om het uiterlijk maar om de inhoud van dat schijnt nog van goed matriaal te zijn volgens andere internet bronnen. Tot nu een aanrader!!!

Fernando100 23-08-2009

Beste zoekers naar een betaalbare super laptop. Sinds afgelopen vrijdag heb ik deze geweldige laptop in bezit voor het demonstreren van informatie van mijn drie websites aan leerlingen. Zeer fraai beeld met prachtig heldere letters en geluid. Bloedsnel. Makkelijk in het gebruik. Wel is het nuttig direkt een doosje DVD-R schijven erbij te kopen voor de 2 à 3 herstelschijven die je direkt na installatie moet aanmaken voor het geval van toekomstige crash of gevolgen van virusaanvallen. Ik heb direct via KPN een draadloos Internet pakketje erbij gekocht. Installatie daarvan was een fluitje van een cent. Internet werkt heel snel en aangenaam. Nu kan ik lekker aan de slag. Elke seconde er mee werken is een waar plezier en genot. Hij past ook heel gemakkelijk in mijn aktentas als ik leerlingen ga bezoeken. Kortom zeker een aanrader.