Fujitsu Amilo Xi 3650 NR001 (T9400/4096MB/640GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujitsu Amilo Xi 3650 NR001 (T9400/4096MB/640GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wim4283 14-07-2009

een mooie snelle design desktopvervanger met alles er op en er aan.

Ik heb 'm gekozen om en aantal jaren vooruit te kunnen. Immers vervangen van onderdelen nauwelijks mogelijk.
De prestaties van de T9400 processor en de 9600M GT grafische kaart zijn subliem en op HD niveau.

Tel daar bij de blu ray speler, WIFI N en bluetooth voorziening en je kunt je voorstellen dat het hele gezin dik tevreden is.

Minpuntje is de geluidskwaliteit.

Bart Flevo 04-04-2009

In december 2008 kocht ik deze laptop vanwege de goede specificaties en de gunstige prijs. Ik ben er zeer tevreden mee. Het lijkt wel of deze Centrino 2 laptop sneller is dan mijn zware Desktop PC met Q9550 en een ATI HD4850 kaart. Alles loopt erg soepel en het keyboard is prima. Een aanrader. De Vista prestatieindex is 5.4.