Acer Aspire 6920 G-834G32BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 6920 G-834G32BN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

beukelaar 29-11-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920 G-834G32BN

Leuke laptop voor de multimedia gebruiker. Jammer dat deze laptop niet goed met een 2e beeldscherm kan werken. De grafische driver moet bij installatie direct worden geupdate. Anders herkend hij sommige schermen niet. En blijft hij automatisch de scherminstellingen aanpassen. Prestaties vallen me tegen onder Vista.

Dennis the menace 06-10-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920 G-834G32BN

Wat een super notebook! Ik ben gegaan voor het meest uitgebreide model. Het full HD scherm is echt ongelooflijk mooi, de resolutie van 1080p is helemaal top in combinatie met de bluray speler. Ik kan iedereen deze notebook aanraden. Ik gebruik hem privé en zakelijk en hij werkt heerlijk. Verder heb je voldoende HDD opslag, geheugen en de processor is lekker snel. Als je wilt kan je aller ACER meuk makkelijk eraf gooi, of gewoon vista/xp opnieuw installeren. Alle drivers zijn in ieder geval beschikbaar. Ik geef 1 puntje minder voor geluid, omdat ik meer bass uit de tuba had verwacht.

Kortom een aanrader als je dit bedrag voor een notebook kunt uitgeven.

Deepblue2008 17-09-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920 G-834G32BN

Prestaties van dit ding zijn echt geweldig. Mooi afgewerkt uiterlijk, met handige sneltoetsen. Beelscherm en geluidkwaliteit zijn tot nog toe het beste wat ik ooit op een laptop heb gezien.

Je kunt veel instellen m.b.t. het energiegebruik, waardoor je tot dik 2,5 uur er op kunt werken (word/kabelinternet)

Minpuntje vond ik de installatie, met de trialversies en de bestickering, die heb ik er gelijk allemaal afgekrabbeld.

Maar dan nog ondanks deze minpuntjes is de prijs kwaliteit verhouding subliem!

Jingle 27-06-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920 G-834G32BN

Een geweldige machine welke ik nu enkele weken in bezit heb.

Behoorlijke prestaties maar kent ook enige minpuntjes:

- De speakers laten zich makkelijk opblazen
versterking via de volumeregeling:
1 naast het toetsenbord
2 windowsvolumeregeling
3 mediaplayervolumeregeling

3 keer kan deze machine niet aan dus oppassen geblazen omdat dit nogal verleidelijk is.
Verwacht dat als ik het apparraat aanbied voor reparatie ik de verleiding toch (al of niet onbewaakt) zal kunnen weerstaan dus de audiohub van Logitech maar bijbesteld.

De fabrieksinstallatie is goed te noemen echter pas ik graag het systeem aan mijn eigen wensen aan.
Zowel van de fabrieksinstall. als mijn aanpassing direct een backup gemaakt (eenvoudig via de ingebouwde empowering technologie).

Na aanpassing gaf de machine toch enige ongewenste zaken te zien als:
-Niet opstarten als gewenst (wilde een nieuwe install.ed.)
-Niet juist weergeven van de connecties met de router (linksys)
-foutmeldingen van programmaonderdelen die niet meer zouden werken

Het laat maar weer zien hoe belangrijk het maken van backups is.

Al met al een tevreden klant die gelukkig wat PC ervaring heeft en de problemen dus weet te relativeren.

Jan0017 26-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920 G-834G32BN

Inderdaad een geweldige machine, het full-HD scherm is erg mooi, de TV tuner is een leuke bijkomstigheid. Het geluid is op vele manieren in te stellen.
Door de goede kwaliteit van het Audio-systeem
is het verschil tussen MP3 en Wave of FlAC heel goed te horen.
Er wordt ook een hoop onzin software meegeleverd. De snelheid is enorm.
Alleen de kwaliteit van het toetsenbord had wat beter mogen zijn. De blueray speler uitgeprobeerd krijgt van mij ook een 10. Een dikke aanrader dus.

francob2 25-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920 G-834G32BN

Deze notebook gekocht via de website,notebook kost wel wat,maar daar heb je ook echt een super notebook aan.alles zit erop en er aan,echt supersnel.Uiterlijk is schitterend mooi.Ik heb deze notebook een paar dagen,maar dit is echt GRANDIOOS.Dus mensen heb je het geld ervoor over,kopen zou ik zeggen.