Toshiba Satellite P300D-12C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite P300D-12C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hidtje 28-09-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300D-12C

Ik heb dit laptop nu ogeveer 8 maanden in mijn bezit. Ik heb hem gekocht omdat ik aan een nieuwe toe was en kon iemand blij maken met de oude.
Deze Toshiba gekocht omdat ze een goede naam hebben wat laptops betreft. Het ziet er idd degelijk uit en het geluidskwaliteit is erg goed maar voor de rest stelt hij behoorlijk teleur.Na een heleboel software er uit te laten en te laten opstarten met de klasieke menu is hij ronduit erg traag.Mijn vorige Asus was in alle opzichten vele malen sneller.Ik heb geen idee wat ik er nog meer er uit moet halen om hem redelijk snel te krijgen, de Acer die te koop zijn voor 3,5 à 4 honderd euro draaien sneller.Als je niet blindelings kan typen is deze ook af te raden omdat het toetsenbord glimt.

Poul 19-03-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300D-12C

Prima laptop! Ik vind hem supermooi, mooi geluid uit de boxjes en hij kan de nieuwste spellen gewoon aan, natuurlijk niet op de allerhoogste settings, het is dan ook geen gamerslaptop. Ook de touch media keys zijn fijn en mooi. Verder is inderdaad de batterijduur ietwat kort, als je hem niet op powersaver zet kan je er ongeveer 1.5 uur mee doen, anders iets van 2 uur.
Verder koelt die wel vaak veel af, waardoor die redelijk wat lawaai maakt, vooral in een stille omgeving merk je hier veel van. Ook wordt hij ontzettend heet aan de linkerzijkant, waar de opening zie voor de ventilatie, vooral bij het spelen van een computerspel.

Deze laptop is een dikke aanrader voor iedereen.

HenkN 09-02-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300D-12C

Sinds een paar dagen deze mooie machine in bezit. Hij oogt solide en is het naar mijn idee ook.
Ik gebruik hem privé en zakelijk en merk dat hij doet wat hij moet doen, namelijk probleemloos functioneren.
Zeker nu allerlei meegeleverde software, die ik toch niet gebruik, verwijderd is, is de machine vrij snel met het opstarten en in gebruik.
Bluetooth werkt prettig en de webcam is OK.
Wél ervaar ik een snel stroomgebruik. Na ongeveer anderhalf uur moet de machine al weer aan het infuus.
Ik heb voor Toshiba gekozen op basis van reviews op internet m.b.t. het verlenen van service door verschillende merken.

daidai 30-12-2008

deze 1 maand in bezit

heel gebruiks makkelijk
mooi design,
hdmi op op mijn 107 lcd tv aangesloten werkt ook super
bluetooth en webcam werkt ook super,
geluid door de harman kardon speakers valt zeker niet tegen.

heb een toshibea genomen omdat ik geen acer of packardbell wilde. hier heel veel problemen mee gehad

vincentgjkok 14-11-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300D-12C

Ik heb deze laptop nu 2 maanden en hij bevalt me goed. Mijn keus was een HP of een Toshiba omdat ik denk dat dit de besten laptop leveranciers zijn. De rede dat ik toch voor deze heb gekozen was de configuratie al is er wel heel veel keus. Op het uiterlijk zou de HP gewonnen hebben.
Er zijn 2 nadelen van deze laptop dat zijn de indicatie van het bijna op zijn van de batterij en de piano lak, al kan dit weer goed zijn omdat je wat meer getrickerd wordt om je laptop schoon te houden.
De harman/kardon speakers zijn geweldig wat een geluid.

De configuratie is gewoon prima in orde, alles werk zoals je het verwacht.
Heb hem met de hdmi aansluiting aan mijn lcd tv gekoppeld zodat je via je laptop films spelletjes of gewoon kunt surfen. Dit werkt ook perfect maar dan merk je wel dat het wat meer verlangd van je videokaart omdat er dan constant gekoeld wordt wat niet storend is.

Ik zou deze laptop bij andere mensen aanraden al heeft een ieder natuurlijk zijn eigen verlangens van een laptop. Ik gebruik hem meer als een surf foto bewerkings laptop ben niet een echte gamer alleen flight simulator 2004 met alle opties open.