Sony Vaio VGN-NS38E/S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Vaio VGN-NS38E/S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

roundlet 25-08-2009
Geschreven voor: Sony Vaio VGN-NS38E/S

ik heb de laptop een tijdje in bezit. ik heb hem gekocht bij bcc voor 499 euro. laagste prijs dat ik kon vinden.

de behuizing is wat je van een sony mag verwachten ,sterk en solide.
de processor doet zijn werk netjes,heb zelf een computer die veel sneller is maar dat is in vergelijking niet echt te merken met de laptop. het is geen game monster, heb er zelf red alert 3 en need for speed pro street op geprobeerd. red alert 3 gaat aardig,pro street heeft hij meer moeite mee.
ook hd films is geen probleem. maaar verder over het apparaat. het toetsen bord is erg fijn en te vinden op duurdere apparaten.
het gemis van een aansluiting voor een tv is wel vervelend, had het wel graag gehad voor bepaalde doeleinde. de wapcam is goed en zo ook de accu,ik haal ongeveer 3 uur op de accu. wat netjes is te noemen.
de speakers zijn redelijk en kunnen voldoende hard. ook fijn is de 4 usb aansluitingen,die heb je best snel nodig.alleen mochten ze van mij hoger op het apparaat zitten.
het touch pad werkt erg goed.
en ik krijg een update naar windows 7,dan wordt het apparaat nog een stuk sneller ook.ik ben er erg blij mee,heb wat ik wil dus!

aztec 22-08-2009
Geschreven voor: Sony Vaio VGN-NS38E/S

Een paar dagen in bezit. Dit is m'n eerste laptop dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal maar ik ben er zeer tevreden over. De laptop ziet er mooi strak gestyled uit en geen voor mij hinderlijke zwarte glimmende rand rond het scherm, wat ik bij andere laptops wel vaak zie. Deze is helemaal uitgevoerd in zilverkleur.
Een goede toetsaanslag en redelijk grote toetsen en ook al zit er geen apart num-lock gedeelte op het toetsenbord, Sony heeft handig op een aantal toetsen toch nummers aangebracht die je via een aparte toets kan vastzetten. Zo toch een num-lock toetsgedeelte. Ook een mooie prijs voor dit instapmodel van Sony waar ik voldoende mee uit de voeten kan.