Acer Aspire 8920G-934G64BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 8920G-934G64BN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

whitey 05-07-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

Ik heb reeds eerder een review geplaatst, nu heb ik dit fantastische toestel al wat langer kunnen gebruiken en testen, al die mindere commentaren over het geluid, dit is geen jukebox hé, het is nog steeds een laptop en vergeleken bij andere laptops en dit is toch zowat mijn 10de acer!! is dit geluid STUKKEN beter, dus voor een laptop heel goed en dus ook een 10 waard op laptopgebied! De beeldkwaliteit is SUBLIEM en hapert totaal niet bij spelen van dvd's en/of blue ray's.
Misschien een tip die velen niet weten: een acer laptop en ook desktop kan je terugplaatsen naar fabrieksinstellingen of zoals je hem hebt gekocht, dit doe je door tijdens het opstarten de toetsencombinatie 'alt f10' samen in te drukken, toestel wordt dan volledig terug geconfigureerd en ja ook alle originele drivers worden terug geinstalleerd!, let wel: dit werkt NIET meer wanneer je dit toestel reeds op een of andere manier hebt geformatteerd en er bvb XP hebt opgeplaatst!
Misschien toch een tip die iemand nuttig vind/vond.
Het voor mij enige nadeel aan deze laptop is de behuizing en toetsenbord en dit omdat ze veel te teer zijn aan krassen en (vette) vingers.

Wielo 14-06-2008

Ik heb de 8920G nu een paar weken in bezit
na het uitpakken begint hij aan de instalatie van Vista ultimate 32 bit als ie daar mee klaar is heb je dus een systeem dat vol zit met onzin Oberon rommel 30 dagen trail rommel ik heb er na de instalatie dus een oem vista dvd ingestopt wat schetst mijnverbazing ik kan de partitie s niet verwijderen er blijven er 2 achter wat rond de 16GB aan ruimte in neemt
ik heb er een XP pro cd in gedaan en die gestart waarmee ik de partities allemaal kon verwijderen heb daarna XP laten instaleren kon alle drivers bijna vinden alleen het modem en de videokaart zijn nog niet te instaleren onder XP toch maar een 64 bit Vista ultimate er opgezet en moet zeggen loopt super geen problemen in me netwerk met de andere 4 XP pro pc s
de laptop is stil en draait hier de nieuwste games zonder problemen ik vind het een aanrader

Regards Wielo

lekkerding9992 03-06-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

hallo Acer heeft over deze laptop heel goed over nagedacht en heel goed gekeken wat de consument wil hebben
en dat is hun gelukt de vorm is heel mooi in een stuk te gek gewoon .de kwaliteit is heel goed ik denk dat Acer

bij dit model veel anderen merken een nekslag heb gegeefen heel goed gedaan daar

painless 24-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

Erg fijne laptop: mooi beeld, voor een laptop goedgeluid, snel, knappe vormgeving. Echter wel een aantal aandachtspuntjes: bij het spelen van games die de workload verhogen vind ik de ventilator storend. Daarnaast in laat naar mijn mening de ondersteuning van acer op de website te wensen over. (langzame site en geen searchengine op de site)
Op deze kleine aandachtspuntjes na is dit echt een fijne machine.

Jan AcerLoffer 23-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

Vanaf 21 Mei in mijn bezit, al veel mee gewerkt en ben zeer tevreden.
Geluid is, te verwachten voor een laptop, niet te vergelijken met een Hifi receiver, maar in mijn ogen voor een laptop goed.
Beeldscherm is uitmuntend, ik had er wel pixelgarantie voor aangeschaft maar ik vraag mij af of dit wel nodig was geweest. BlueRay demo disk gespeeld, en de kwaliteit is werkelijk subliem.
Snelheid is uitstekend, alleen Vista is voor mij wennen, maar ik denk dat ik dit wel snel onder de knie heb.
Vormgeving in een woord prachtig, vooral het CineDash Media Console is een ervaring op zich.
Voortreffelijk gebruik van materialen die goed te onderhouden zijn.
Degelijkheid, dat zal de toekomst uit moeten wijzen.
Laatste opmerking de Powerbutton is wat overdreven fel verlicht.
Kort samengevat een geweldige Laptop voor een redelijke prijs.

Ger Oss 19-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

eindelijk weer eens een prima Acer laptop.
bij vorige notebooks (gemstone wit) voelde het toetsenbord sponzig, het geheel was erg plastic en het beeldscherm had een slechte kijkhoek.
voor de 7720G had ik een 9504 wat kwalitatief een veel beter notebook was.
totale vista score is 5.1-geheugen, 5.3 HD,5.9 aero,5.6 voor proc en 3D.
speelt spellen Halflife op hoogste kwaliteit soepel en vloeiend.
beeldscherm is met dubbele lamps techniek ( net als 9504) en met de Full HD res.1920x1080superscherp
Notebook voelt solide aan en is echt supersnel/
1 minpuntje, de vingerprint software geeft foutmeldingen als ie uit slaapstand komt.
Ben verder super tevreden, heb al 7 acers gehad en het klopt dat de service niet altijd even goed is en was.
heb er bedrijfsmatig ook mee van doen , en ze reageren niet altijd even tacties.
Dit notebook is een echte aanrader, zowel voor gaming als voor videobewerking etc.

R.Versendaal 15-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

de acer gemstone bleu, wat kan ik er over zeggen.
hij is nu een aantal weken in mijn bezit en ben er heel erg blij mee.

de meneer/mevrouw die boven mij een reactie heeft geplaatst met alleen 1en zit er dan ook goed naast, om dat probleem eerst te verhelpen:

de service van acer is in mijn ogen heel goed mocht er iets stuk gaan, zelf ga ik dan gewoon terug naar de winkel waar ik hem heb gehaald en laat hun het regelen.
ook heb ik er voor 175 euro 2 jaar bij gekocht aan garantie.
hoewel de 1 jaar garantie van acer alleen softwarematige schade vergoed, vergoed de 2 jaar die ik er bij kocht ook kappotte schermen etcetera etcetara dus kan ik er ook mee gooien, niet verstandig.....maar het kan.

terug naar de laptop:

met zijn 4 gb ram geheugen is hij ideaal voor video montage ik heb dan ook avid op en top running.
daarnaast vind ik het beeldscherm erg fijn en groot, FULL HD is echt geweldig evenals de bluray speler.

het geluid is ook erg goed ..... voor een laptop, het is een 5.1 doly surround station maar het klinkt wel een beetje ingeblikt maar niets waar ik me aan erger, het is zelfs nog zo goed te doen dat k nu aan het monteren ben op de boxen die er in zitten. toch zou ik even vragen voor een geluids demo bij de verkoper.

vormeging is erg strak voral het touchpad met blauwe verlichting vind ik erg mooi, had niet gehoeven van mij maar toch het is wel een leuk extra, het mooie aan de gemstone bleu is dat hij niet op de andere acer gemstones lijkt maar toch weer wel.
de andere gemstones zijn wit dit en mat.....zelf vind ik het erg lelijk.

deze gemstone bleu is glimmend (maar niet smettend) plat en je hebt echt het gevoel als je hem optilt dat je een stuk machine in je handen hebt, in tegenstelling tot de andere gemstones die nogal plastic aanvoelen.

dit snap ik totaal niet aangezien acer vroeger hele lekker aanvoellende stevige laptops had maar toen ineens de plastic toer op ging, maar dit is een ander verhaal.

snelheid...hou op schei uit dit ding is echt kneitersnel renderen van video is een eitje voor dit ding.

net als bij elke laptop adviseer ik er wel bij om er gewoon 2 jaar garantie bij te kopen.

PJoustra 09-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-934G64BN

Wat een slechte service zeg. Acer doet alles om onder de garantie uit te komen. Als je de helpdesk belt wordt er zomaar opgehangen, ze kunnen schades niet meer vinden, alles daar is te slecht voor woorden. Nooit meer Acer