Acer Aspire 7738G-664G32MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7738G-664G32MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Val 20-10-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 7738G-664G32MN

Boom! ik heb hem! Een eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom niet iedereen deze laptop kiest. Ten eerste beschikt de laptop beschikt over een zeer degelijk en fraai design, en een lekker formaat scherm met relatief veel pixels zonder dat je het gevoel hebt dat je je desktop aan het meedragen bent. Aan de zijkanten zitten een aantal knoppen wat leuk is maar wellicht wat overdreven. De knoppen voelen lekker maar zijn helaas wel vingerafdrukgevoelig. De touchpad glijd eveneens lekker (veeg wel het plaksel van de sticker goed weg) echter niet zo soepel als oudere modellen maar veel beter als de HP modellen. Bioscan is ook handig (elke vinger is een snelkoppeling) De prestaties zijn in deze prijsklasse ongeevenaard, index 5.1 met bottleneck het DDR3 geheugen lol. Acer maakt rommel uit Taiwan? Vergeet het maar deze producten zijn qua prijs/kwaliteit onverslaanbaar, Acer is een van de 5 grootste ter wereld. Nu maar hopen dat Windows 7 ook een verbetering is:-)