Compaq CQ71-320ED (VK985EA)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Compaq CQ71-320ED (VK985EA) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

hanszmm 04-06-2012
Geschreven voor: Compaq CQ71-320ED (VK985EA)

Deze notebooks die HP onder naam van Compac uitbrengt zijn gewoon slecht. Na 2 jaar zijn ze op en kun je maar beter een nieuwe kopen.

Op dit moment worden er door HP ook weer onder vlag van Compac notebooks op de markt gebracht. Als je naar de wibndows prestatie index kijkt denk je dat je voor een gebruiker die teveel eisen stelt dit wel kunt aanraden. In de praktijk is het apparaat amper in staat om de mail goed af te handelen na het signaal van mail aanwezig duur het nog 20 seconden voordat je het mailbericht kunt lezen.

Erik_9999 05-01-2011
Geschreven voor: Compaq CQ71-320ED (VK985EA)

14 maanden oud, voeding al 2 keer defect gegaan, een nieuwe voeding opsturen duude 6 weken... moest uit het buiteland komen volgens hp.

nu laad sinds een maand de batterij niet meer op en adviseert windows om de batterij te vervangen

gisteren kreeg ik een smart disk error en moet de harddisk vervangen worden

Helaas maar 1 jaar garantie op deze laptop
Dit is toch niet te geloven

Suvaal2353 17-02-2010

Prima webwinkel.
Website overzichtelijk. Direct telefonisch contact en goed advies gekregen.
Alle producten worden uit voorraad geleverd en mijn bestelling was met 1 dag bij mij thuis.
Heb daarna nog telefonisch contact gehad over installatie, prima geholpen.

AJB 21-01-2010
Geschreven voor: Compaq CQ71-320ED (VK985EA)

Mijn vorige laptop was ook een compaq, maar die was met 40 gb harde schijf en windows xp zwaar verouderd en liep niet meer zo snel (verder technisch nog goed in orde)

Deze nieuwe laptop heb ik een week in bezit en ben er super tevreden mee.
Windows 7 draait perfect en het beeldscherm is lekker groot voor een laptop. Ook praktisch dat er 'numlock-cijfertoetsenbord' aan de rechterkant nog zit.

Kortom ik ben zeer tevreden, een echte aanrader!

lrstndm 11-12-2009
Geschreven voor: Compaq CQ71-320ED (VK985EA)

Mooi groot beeldscherm goed geluid, en snel genoeg je kunt er ook spellen op draaien

Monsterdick 14-11-2009
Geschreven voor: Compaq CQ71-320ED (VK985EA)

Ik heb deze laptop nu een paar weken in mijn bezit en ik ben er erg tevreden over. Het apparaat heeft een hele luxe uistraling door de glimmend zwarte buitenkant en het schitterende (glanzende) scherm. Dankzij de hardware configuratie in combinatie met Windows 7 schakel je gemakkelijk en snel van programma naar programma. Ook het spelen van spellen gaat probleemloos, hoewel ik dat maar beperkt doe. Het numerieke keypad werkt toch altijd wat prettiger dan de nummers aan de bovenzijde. Daarnaast is de geluidskwaliteit heel behoorlijk. Ik had geen ervaring met LightScribe voor ik deze laptop kocht, maar het is natuurlijk grappig om zelf een foto, tekst of hologram te kunnen "branden" op je CD/DVD (als deze er geschikt voor zijn). Als ik dan toch een negatief puntje moet noemen, dan is dat het feit dat je al gauw vingerafdrukken op het 'deksel' ziet. Verder echt een aanrader! Uiteraard geef ik geen cijfer voor degelijkheid, het is een beetje te vroeg daar nu iets over te zeggen.