Sony VGN-AW41MF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-AW41MF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

karlijn1994 02-02-2010
Geschreven voor: Sony VGN-AW41MF

Na maanden zoeken naar 'de perfecte laptop' kwam ik op deze uit.

Ik heb de laptop nu 3 dagen in bezit, en hij is echt geweldig. hij voldoet aan al mijn eisen:

- perfect beeldscherm, bijna full hd én blu ray. Ik heb op internet wat blu ray trailers gezien en het ziet er geweldig uit. vooral de pixar tekenfilms spatten van het scherm af. Je ziet de details erg goed, zelfs de haartjes van dieren!

- het geluid is ook erg goed, dolby surround. als je op msn via de ingebouwde microfoon praat wordt je stem ook niet vervormd, maar hoor je gewoon je normale stem. de webcam zelf is overigens ook erg goede kwaliteit.

(dit is mijn eerste laptop dus ik moet zeggen dat ik niet veel andere laptops heb gezien/gehoord waarmee ik het beeld en geluid mee kan vergelijken, maar van de laptops waarop ik heb gewerkt bij vrienden etc. is deze zeker het best)

- hij is erg snel en is geschikt voor spellen zoals de sims 3 etc. door zijn grafische kaart en geheugen van 1 TB.

- je kunt de laptop metteen gebruiken, als je hem voor het eerst opstart legt de laptop alles uit en gaat het internet instellen etc. gemakkelijk.

- de vormgeving vind ik erg mooi, zowel buiten en binnenkant. het is ook fijn dat -net als bij een apple- de toetsen zijn gescheiden en het toetsenbord een los nummeriek gedeelte heeft.

- over de degelijkheid kan ik na 3 dagen nog niet veel zeggen, maar de laptop is erg stevig (én zwaar) en je krijgt er standaard 2 jaar garantie op.

Ik ben blij met mijn keuze, het kost wel wat maar dan heb je ook wat. Ik kan hem zeker aanraden als je op zoek bent naar een veelzijdig apparaat om van goede kwaliteit films (en analoog tv met een hybride stick) te kijken, spelletjes te doen en de standaard dingen als internet etc.!

Op de laptop zat bij mij trouwens Windows 7 home premium geinstalleerd, het werkt erg fijn en ziet er mooi en overzichtelijk uit.

seatibiza 01-01-2010
Geschreven voor: Sony VGN-AW41MF

Deze laptop heb ik nu een week in gebruik en ik ben zeer tevreden.

Prachtig groot beeld meer dan 18 inch .

laptop is niet goedkoop maar wel zeer degelijk en prachtig afgewerkt en alles wat je nodig heb voor foto s en film zit erop.
1 tb opslag gedeeld over 2 harde schijven.
Blu ray spat van het scherm af vreselijk mooi.
En eindelijk een laptop met goed geluid

een goede koop dus