HP dv7 Pavilion dv7-3090ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-3090ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HP Hans 18-08-2010

Beste lezer,

HP is een mooie laptop om te zien, geen standaard vierkante pizzadoos als een Dell. Het is een fijne laptop om mee te werken, echter zoals genoemd wordt hij wel erg warm. Met name bij het draaien van zwaardere applicaties of meerdere processen tegelijk. Ik heb hem dan ook altijd op een verhoging staan dat hij toch enigzins de warmte kwijt kan, al is het nog niet optimaal. Bij het warmer worden kun je toch echt merken dat de laptop het zwaar te voorduren krijgt. Dit zal dan ook zeker een rol spelen in het aanschaffen van een nieuwe laptop. Ikzelf ben een gebruiker van een HP Pavilion DV die voor de afgelopen 2,5 jaar dagelijks gebruikt wordt voor gemiddeld zo'n 11 uren. De accu welliswaar ben ik wel zeer over te spreken, in vergelijking met een Acer, die je om het jaar kunt vervangen of constant aan de netspanning moet hangen, gaat deze bijzonder goed mee. Ik kan nog steeds, zonder zware applicaties te draaien, 2uur zonder netspanning. Al zal de wens naar een hogere accucapaciteit voor velen een wens blijven ;).

Tert 29-12-2009

Ik ben zeeeeerrr tevreden over deze Laptop. Mijn eerste indruk, nadat ik het heb uitgepakt en aangezet, was gewoonweg: Formidabel! Werkt lekker snel, registreren op de HP-site ging ook snel en Windows 7 werkt gewoon lekker. Het zou leuker zijn geweest als die batterij op z'n minst 6 uurtjes mee zou gaan, maar ja, voor zo'n laptop is dat misschien te veel gevraagd;-). Maar ik ben super eerlijk gezegd: dik tevreden en zal het zeker aanraden aan degene die zoveel geld wil uitgeven aan iets moois en goed.