Acer Aspire Timeline 1810TZ-412G16N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire Timeline 1810TZ-412G16N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Shahab 26-05-2010

Ik heb zelf ook de Acer Aspire 1810TZ, ik heb hem bij aankoop helemaal laten uitbouwen door 4Launch en het is te goede gekomen: Ik heb gekozen voor Kingston HyperX 4GB (2x2GB) DDR2 800Mhz met timings 5-5-5-18 en ik heb gekozen voor een Intel X25-M 80GB SSD Postville 34nm (leessnelheid van 200MB/sec) verder heb ik de Garantie uigebreid tot 3 jaar Pick en Return garantie.. en met wat extra voor bij de notebook ben ik op € 1.078 gekomen totaal. ik gebruik hem sinds 28 december 2009, en ik moet zeggen het is een van de beste 11.6inch die ik heb. Ik draai Windows 7 Home Premium 64bits erop. Alleen jammer die 80GB is echt klein liever had ik gekozen voor een 160GB SSD van Intel. De notebook is lekker snel en werkt heel goed, vooral door de SSD en de HyperX geheugen van Kingston. Spellen zijn erook op te spelen maar niet krachtig om nieuwste 3D spellen te spelen: Need For Speed Most Wanted kon ik wel spelen en Age Of Empires II en Counter Strike Source 1.6 ofzo en Red Faction waren speelbaar maar Dragon Age nieuwste spel en Virtua Tennis 3 waren erg traag erop en FIFA kon ook erop worden gespeeld. HD is ook mogelijk door dat de videokaart een eigen Chipset heeft voor HD te decoderen HD720p en HD1080p. 720P was vloeiend. De notebook is lekker licht en voelt ook niet eens zwaar het lijkt net ofje hem eens niet bij je hebt, je krijgt er een 6 cells baterij bij op 5600MaH waar je uren mee kan werken vooral als je een SSD erin zet. De notebook type ook lekker. De scherm is een LED en ondersteund ook 16:9 verhouding. verder heeft het een 802.11N de N is de nieuwste draadloos internet, 300Mbit/sec..

AcerAspire 07-02-2010

Ik heb de Acer 1810 TZ nu een maandje en bevalt prima. Mijn 1810TZ heeft SU4100 1.3 Ghz, 3 GB mem, 320 GB HDD, Wifi/bluetooth en een 6 cell Li-On batterij.

Batterij is super, some haal ik 8 uur op een dag, inclusief wifi. Verder is hij erg stil (en licht), heeft prima scherm en goed toetsenbord. ook windows 7 loopt prima.

Kortom, erg blij dat ik deze heb gekocht, eigenlijk niks op aan te merken.

Ron69 31-12-2009

Deze netbook bevalt prima. Officieel valt een 11,6" geloof ik niet meer onder de term netbook maar toch.

Toetsenbord is gewoon 100% van een normale laptop, beeldscherm is helder, Windows 7 64bits werkt erg soepel.
Eerst heb ik alle "troep" die Acer standaard meelevert er af gehaald, wat al schijfruimte en opstartsnelheid scheelt.

De dualcore Pentium CULV draait prima HD-content af van bijvoorbeeld Youtube. Voor internettoepassingen prima geschikt dus. Veel en veel beter dan welke Atom-netbook dan ook. Geluid is het best met oordopjes te beluisteren.

De accu gaat erg lang (8 uur) mee bij normaal internetgebruik, bij langdurig filmpjes in HD kijken iets minder.

Al met al een prima laptopje dat vanwege zijn grootte en gewicht lekker mobiel.

Minpunt: Slechts 160Gb HDD, geen bluetooth, matige speakers.