ASUS B9403CVA-KM0158X - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASUS B9403CVA-KM0158X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lisanne 19-06-2024

Fijne en krachtige laptop, ideaal voor onderweg!

Geschreven voor: ASUS B9403CVA-KM0158X

Ik heb deze laptop een tijdje mogen testen en dat is goed bevallen. Hij werkt perfect naar behoren, ook bij zware CAD applicaties, waarbij het batterijverbruik opvalt in positieve zin. Hij is erg licht en daardoor erg handzaam. Je moet bij het verplaatsen wel opletten waar je je vingers plaatst, want de power knop zit aan de zijkant en is daardoor snel ingedrukt. Het scherm is superscherp en geeft de snel geladen websites en programma's mooi weer. Kortom, een fijne en krachtige laptop met een goede batterijduur en kraakhelder scherm!

Pluspunten

• Handzaam
  • Goede batterijduur
  • Kraakhelder scherm
  • Snelle werking

Minpunten

• Maar 1 usb-poort
  • Powerknop op onhandige plek

bob groeneveld 18-06-2024

prachtige laptop

Geschreven voor: ASUS B9403CVA-KM0158X

ik ben ontzettend tevreden over deze laptop.
ontzettend licht waardoor je hem makkelijk meeneemt in je tas naar je werk of elders.
scherm is ook prachtig waardoor je graag foto bewerkingen doet en ook nog eens mooie films en series kan kijken.
accuduur is natuurlijk ook belangrijk en deze voldoet aan mijn eisen en hij start ook nog eens snel op. al met al een mooie laptop die ik zeker zou willen kopen

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • lichtgewicht
  • mooie oled scherm

Joël 10-06-2024

Fantastisch

Geschreven voor: ASUS B9403CVA-KM0158X

Het product komt in een prachtige verpakking. De doos waar de accessoires inzitten is tevens ook te gebruiken als steun om je laptop op te zetten. Fantastisch . Het installeren neemt even wat tijd in beslag maar spreekt voor zich. De laptop is zeer compact. Niet te zwaar en door het kleinere formaat heel makkelijk mee te nemen. Het scherm is tot 180° kantelbaar. Je kan face id instellen. Waardoor het aanmelden op je laptop heel snel gaat. Hij herkent je gezicht super snel en binnen luttele seconden ben je aangemeld. De laptop is super snel. Werkt enorm fijn. Heel mooi verlicht en fijn toetsenbord. Het oled beeld is Fantastisch helder. En de accuduur is heel erg lang. Ik ben enorm te spreken over deze fijne laptop.

• Glashelder beeld
  • Face id