ASUS FX507VI-HQ114W - Reviews

Beste deals -3% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASUS FX507VI-HQ114W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nick 29-07-2024

Prima laptop in het middensegment

Geschreven voor: ASUS FX507VI-HQ114W

Prima laptop voor een relatief lage prijs. Erg tevreden over het beeldscherm en de prestaties van de videokaart. De processor i.c.m. het werkgeheugen vallen wat tegen. Bij (middel)zware games is de coolerboost vereist en dat maakt behoorlijk veel herrie.

Qua uiterlijk niets op aan te merken. Stoer design, degelijke bouwkwaliteit en natuurlijk een overdosis RGB-lampjes want dat hoort er nu eenmaal op.

Een aanrader voor iedereen die een degelijke gamelaptop zoekt in het middensegment.

Pluspunten

• Beeldscherm (QHD x 165 fps)
  • Bouwkwaliteit. Kunststof, maar toch degelijk
  • Numeriek toetsenbord
  • Prestaties videokaart

Minpunten

• Coolerboost vereist bij (middel)zware games
  • Snelheid processor en werkgeheugen

Snuutje74 24-07-2024

Stoere, goede gaming laptop

Geschreven voor: ASUS FX507VI-HQ114W

Wij hebben de ASUS TUF Gaming F15 FX507VI-HQ114W - Gaming Laptop - 15.6 inch 2 weken mogen uittesten.
Bij het openen van de doos, een stoer uitziende gaming laptop met een stoer design.
Het scherm is heel helder en heeft mooie kleuren.
Het toetsenbord heeft ook een mooie heldere verlichting, die geheel naar eigen smaak is aan te passen. Je kunt de kleuren bijvoorbeeld synchroniseren met je muis of andere (Asus) accessoires, zodat alle lampjes met elkaar synchroniseren. Erg gaaf.
Het scherm heeft een hoge reactiesnelheid 165 hz QHD en qua grootte prima om mee te gamen.
Qua prestaties ben ik ook zeer tevreden. Ik heb veel games getest, maar ook expres de wat zwaardere games zoals bijvoorbeeld ARK survival ascended. Dit kon de laptop prima aan.Er zit een goede videokaart in (Nvidia Geforce RTX 4070)
Verder een Intell i7 13th gen met windows 11 Home, met een SSD van 1000 GB. Werkgeheugen DDR 5 RAM 16 GB

Conclusie: Een prima gaming laptop met veel prachtige opties. Voor mij zou het een goede keuze zijn!

Pluspunten

• Snel
  • helder scherm

Minpunten

• wordt warm met gamen
  • lampjes bij dichtklappen scherm blijven erg fel