HP Pavilion dv1668ea Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv1668ea Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

joe_cornelius 25-09-2007

Een paar weken gebruik ik nu deze excellente laptop, en het is gewoonweg een snel en stil apparaat. De vormgeving is mooi, het geluid is behoorlijk goed (voor een laptop), de beeldkwaliteit is zeer goed, en de constructiekwaliteit lijkt uitstekend te zijn. De bescheiden afmetingen en het lage gewicht (2,4 kg) zijn zeer prettig. Op een paar plekken is het nú (09-2007) nog te koop, dus wacht niet te lang voordat dit model met het vertrouwde Windows XP niet meer leverbaar is. De batterij gaat 2,5 uur mee, en het draadloos bereik is goed. De videokaart is niet voor gamers, maar dat is dan ook het enige kleine minpuntje. Een echte best buy in zijn klasse!

Fred2211 03-06-2006

Gisteren dit notebook gekocht. Het doet alles wat ik er van verwacht had. Mooi
scherm, geruisloos en snel. Fijn toetsenbord en ook nog eens snel de toetsen
kunnen vinden. Er zit dus een goede logica in (ergonomie). Accu gaat lang mee.
Echter nog niet helemaal uitgetest. Schat wel dat het zo'n 3 uur is.