Apple MacBook (Core2D/1.83GHz/Combo/13,3)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook (Core2D/1.83GHz/Combo/13,3) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Elmoo 31-10-2007

Topmachine. Dit is mijn eerste Mac en het werkt echt 10 x beter dan windows. Het geluid had inderdaad iets harder gekunt, maar is voor alsnog prima. Als ik hard geluid wil sluit ik mijn boxen er wel op aan. Verder raad ik wel aan om de 512 MB op te hogen. Ik heb zelf nu 2 GB en dat werkt een stuk fijner. Met name grote programma's als Office verbruiken veel geheugen. Het magnetische kliksysteem van de oplader is erg handig, omdat bij gewone laptops die aansluiting vaak kapot gaat waardoor de laptop onbruikbaar wordt. Nadeel is dat hij wel wat prijzig is, maar zeker aan te raden.

Poire 17-05-2007

Ik ben erg blij met mijn macbook, het kleine scherm valt best mee. is lekker snel (ik heb achteraf wel mijn geheugen verdubbeld naar 1 gig)

Het beeldscherm is goed af te lezen ook in de zon en lichte omgevingen. alleen wel snel vingers erop.
Het geluid is verder prima, alleen soms vind ik dat het nog wel iets harder mag.
Vormgeving is perfect, niets kan afbreken of kapot. magnetische sluiting op het beelscherm en stekker voor netstroom. 2 usb-poortjes wel weinig, maar ingebouwde bluetooth werkt ook perfect met muis.
Wat je natuurlijk krijgt met wit is dat het snel vies word. maar makkelijk schoon te maken. behalve waar je je polsen op legt komen bij mij nu lichte plekken.

Helaas heb ik al voor de 3e keer mijn batterij moeten vervangen (in 9 maanden) omdat deze niet meer op wou laden en herkend werd door het besturings systeem) Wel binnen de garantie, maar toch