Toshiba Satellite A110-159 INCL GRATIS TARGUS METRO TAS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A110-159 INCL GRATIS TARGUS METRO TAS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nick01 12-06-2007

Uitstekend notebook voor een scherpe prijs. Prettig beeldscherm, uitstekend toetsenbord, mooie afwerking en voldoende snel. toshiba. Goede kwaliteit materialen.
Ben er erg tevreden mee!!

RC2000 15-03-2007

Al ruim twee weken in het bezit van deze Toshiba. Ik wou eerst de 156 halen vanwege de Dual 2 Core, maar na goed nadenken wat ik met de laptop ga en wil doen is een Dual 2 Core geen eens nodig, die is meer voor de die-hard gebruikers weggelegd. Hij ziet er erg degelijk en mooi uit. Het werken met deze laptop is top. Als je 'm echt hevig gebruikt gaat de battery ongeveer 2 uur mee, bij normaal gebruik is het dus langer. Ik schat zo'n 3 uur. De software die erbij zit is niet overbodig, maar ik vond het niet nodig omdat ik zelf mijn eigen brandsoftware heb. Norton heb ik meteen d'r uit gegooid omdat ik McAfee heb en deze gewoon velen malen beter is. Er zit een Toshiba recovery cd bij, erg handig. Ik las, toen ik nog naar een laptop zocht heel veel reviews van mensen die niet zo tevreden waren over het geluid bij een laptop. Ik weet niet wat men nou moet verwachten, dat een laptop dezelfde geluid biedt als een stereotoren? Deze Toshiba heeft nog eens een virtual sound wat het geluid nog eens opboost. Over het geluid ben ik dik tevreden, scoorde boven mijn verwachting.

Oguzhan 21-01-2007

Een heerlijke notebook. Mooie vormgeving, handige indeling van toetsen en aansluitingen. Wat ook een voordeel is dat Toshiba nog een recovery CD erbij
levert, bij andere merken moet je die vaak apart bestellen. Ik vind alleen de geluid wat tegen vallen, maar mischien is dat bij andere notebooks ook wel zo.Ik gebruik deze laptop voor ook de zwaardere toepassingen zoals 3D programma's. Ook een pakket als Office draait soepeltjes. De laptop wordt
mooi compleet geleverd met handige tools voor o.a. netwerk etc. Helaas wordt ook Norton als antiviruspakket meegeleverd. Dat is nog erger dan een virus. Die ging er dus direct af!Batterij houd het lang uit o.a. door de instellingen voor energiegebruik. Ik
heb laatst rustig 3 uur achter elkaar gewerkt. Het scherm is prima. Goede weergave. Een groter scherm dan 15,4 zou ik ook niet willen hebben. De net-adapter heeft een lekker lang snoer dat je alle vrijheid geeft ook als het stopcontact wat verder weg zit en je toch op het net wilt werken. al met al ben ik nog steeds
tevreden.(paar dagen in bezit)