Lenovo ThinkPad T60 2007FUG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo ThinkPad T60 2007FUG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

reg weekx 01-06-2007
Geschreven voor: Lenovo ThinkPad T60 2007FUG

Deze laptop beoordelen is zeer makkelijk : ik heb nog nooit zo'n mooie laptop gezien, werkelijk een helse machine; hij is stevig, snel, enzovoorts; eigenlijk vind ik hem niet zo duur voor wat hij te bieden heeft. Klein minpuntje is de hoge resolutie : echt even wennen als men 1024X768 gewend is. de laptop is fluisterstil. wel is hij niet zo licht om mee te pakken op de baan dat verbaasde me (zware batterij) enigszins. voordeel is dat er bvb een automatische update kan gebeuren van heel het systeem (drivers, software,...). er zit een handige rescue and recovery op voor herstel van de schijf vanuit een aparte partitie waar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen op bewaard worden. Man, man, wat is hij mooi, een streling voor het oog, we moeten de mensen van lenovo toch even danken (enfin ik laat me even gaan). Het toetsenbord wordt aanzien als het beste op de markt en dat kan ik alleen maar beamen. Grafisch is het niet slecht, een dvd bekijken is fraai. enfin, er is teveel om op te noemen, deze laptopper is een echte aanrader voor mensen die zoeken naar kwaliteit en degelijkheid en performance.