Sony VGN-N21E/W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-N21E/W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robin300507 30-05-2007
Geschreven voor: Sony VGN-N21E/W

Beeldkwaliteit: Duidelijke, heldere kleuren en goed te zien, ook als je er niet 'perfect' voor zit.

Geluidskwaliteit: Er komt geluid uit, voldoende voor de standaard geluiden van Windows en geluidjes op internetsites. Muziek luisteren gaat moeilijk, waardoor je als snel oortjes gaat gebruiken.

Snelheid: Je kunt er niet op gamen. Voor dagelijks gebruik is de snelheid wel voldoende. Internet, muziek, MSN, Word, etc. draait hij makkelijk tegelijk. Alleen wanneer je er ook nog eens bij gaat downloaden, heeft hij het soms lastig.

Vormgeving: Briljant. Strak, stijlvol design, zonder overbodige lijnen, vlakken, etc.

Degelijkheid: Dat zit -volgens mij- wel goed.
----------------
Conclusie: Goede laptop voor dagelijks gebruik. Misschien iets duurder dan concurrenten, maar het oog wilt ook wat.
----------------
Opmerking: Bij het opstarten wordt het registratieprogramma van 'My Club VAIO' automatisch opgestart, maar dit werkt niet naar behoren. Ik kan het programma -tot dusver- niet deïnstalleren of de automatisch start-up uitzetten. Ik klik het tot nu toe dus elke keer gewoon weg en wacht nog steeds op een goede update voor dit foutje.

Paul nr 23456-45 bis 05-04-2007
Geschreven voor: Sony VGN-N21E/W

Heb 'm enkele weken in bezit, en ben er zeker blij mee. Wat ik wel ga doen is het geheugen uitbreiden tot 2K om hem toch iets sneller te laten draaien. Ik denk trouwens dat elke notebook met Vista minstens 2K geheigen nodig heeft. Wil je zwaar gaan gamen of 3D animaties maken, koop je best een andere...
Kortom: ideale huis-, tuin- en keukennotebook.

davidovich1 03-04-2007
Geschreven voor: Sony VGN-N21E/W

een goede laptop die wat ie moet doen goed er voor is.maar je kunt beter wat meer voor neer leggen en de F serie bij populaire laptops omdat daar een beter grafische kaart inzit,de geheugen is ook beter maar dat maakt niet veel uit die verschil vindt ik.
als je alleen de laptop gebruikt voor bijvoorbeeld programmas zoals Cakewalk voor keyboard of cd en dvds branden en internet is dit gewoon goed zat.maar voor de zelfde prijs heb je een betere van sony.alleen design minder mooi.trouwens spellen spelen doe ik liever op console.ik vind dit voor de prijs een perfecte laptop maar je hebt wat beter van sony voor bijna zelfde prijs.maar deze werkt en nog geen problemen mee gehad.alleeen jammer van de GMA950.en ook dat er geen TV-out er op zit.voor de rest goed zat voor de basis dingen,dus geen spellen,die je ervoor wilt gebruiken zoals muziek programmas of fotos te bekijken of muziek en films er op af te spelen.

waynester 28-02-2007
Geschreven voor: Sony VGN-N21E/W

Met 2 weken vertraging mijn internetbestelling eindelijk nu een week in bezit. Heeft me wel bijna 10% voordeel opgeleverd t.o.v. gangbare winkelprijs

Prachtig apparaat. Vooral design en witte kleur is mooi, wat ook de reden is dat ik hem heb aangeschaft. De kleuren op de 15,4 inch wideschreen scherm zijn fantastisch. Heldere, volle kleuren. Sony levert inderdaad de beste schermen.

Kleine minpuntjes zijn de engelse layout van toetsenbord (@ en zitten omgekeerd t.o.v. standaard toetsenboord, dit is even wennen als je UK layout kiest. of je negeert het gewoon) en dat de touchpad knoppen iets te hard 'klikken'.

Handig zijn de SD en Memorycard slots (zeker als je USB 2 USB slots al in gebruik zijn). Zelf heb ik veel Sony compatible apparatuur, waardoor memorystick slot ideaal is. Het enige wat ik echt aan apparaat mis is een bluetooth aansluiting.

Qua gebruiksgemak is de computer snel in opstarten. Bij eerste gebruikname dient 1-malig gekozen te worden tussen engels of nederlandstalige instelling van de laptop en Vista. Deze keuze kan niet teruggedraaid worden. Je dient direct zelf een Recovery disc aan te maken aangezien Sony die niet meelevert. Er bevindt zich veel extra (overbodige software). Meeste trials. Ik heb deze direct eraf gegooid aangezien ik deze toch niet zal gebruiken.

Geluid van de ingebouwde speakers valt reuze mee. Als ik de laptop als mediacenter aansluit op mijn LCD TV en Surroundset is het geluid super.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn wit-zilveren sony notebook. Zou het een ieder aanraden.

cor goosen 26-02-2007
Geschreven voor: Sony VGN-N21E/W

een werkelijk perfect apparaat heel mooi vormgegeven en is ook erg snel.
Ik gebruik hem gewoon voor thuis.

asgb95brn 11-02-2007
Geschreven voor: Sony VGN-N21E/W

Sinds een paar dagen in bezit. Gekocht voor foto´s en kantoortoepassingen. Voldoet op die punten perfect. Mooie machine. Snel. Makkelijke toets om machine even uit te zetten en heel snel op te starten. Beeldscherm is werkelijk prachtig. Foto´s zijn zeer scherp. Vista werkt ook uitstekend. Tot nu toe zeer tevreden.