HP Pavilion dv6214ea

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv6214ea op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Handige Jan 24-04-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6214ea

Geweldig mooi en goed ,en een zeer redelijke prijs kwaliteit verhoudig.
Alleen normaal afsluiten in menu lukt niet.
Draait op Windows Vista Home premium.

Desperdano 16-04-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6214ea

Schitterende uitstraling vanwege de vorm en het materiaal waarmee deze reus onder de laptops is gebouwd!

Geluid is zeer nihil, zelfs bij intens gebruikt word de ventilator minimaal aangesproken.

Wil je echt waar voor je geld,dan is dit een aanrader !!

Yasmina 20-03-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6214ea

Heb hiervoor een desktop gehad, dus het is voor mij nieuw. Maar ben echt super tevreden. Installeren ging praktisch vanzelf. Zit, handig, een webcam ingebouwd. Verder is hij snel, geeft goed geluid en mooi beeld. Af en toe wat last van de lichtinval. Mooie vormgeving ook. Kortom een super notebook die ik zeker iedereen kan aanraden!

heroluse12 11-03-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6214ea

Hele mooie laptop om te zien. het installeren ging als vanzelf. duurde ongeveer een uurtje voordat hij helemaal klaar was.Moet nog wel even wennen aan het beeldscherm,vooral als je overdag met je rug naar het raam zit glanst hij nogal. Verder is hij mooi snel(dit is mijn eerste laptop)vergeleken met mijn gewone pc.De laptop is echt superstil, je hoort af en toe de ventilator zachtjes waaien maar dit is helemaal niet storend.
Via internet besteld,binnen 3 dagen geleverd, dus dat was prima, en het scheelt zeker80 euro met de winkelprijs.
Zeer tevreden