Acer Aspire 5633WLMi_2048

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 5633WLMi_2048 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Caroline Putter 14-04-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 5633WLMi_2048

Met de Acer Aspire 5633WLMi2048 is nix mis, behalve dat de accu in minder dan een jaar tijd niet meer oplaadt en nu na anderhalf jaar ook de stroomtoevoer het niet meer doet.

Mijn vorige laptop (Sony Vaio) raakte bij warm weer soms al na 5 minuten oververhit, daar heb ik hier nooit last van gehad.

Nerotje 09-08-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5633WLMi_2048

Een prima laptop! Ik heb erg lang zitten twijfelen tussen verschillende laptops en heb uiteindelijk voor de acer aspire wlmi5633 gekozen omdat de prijs kwaliteit verhouding erg goed is!
Ik ben erg te spreken over de snelheid van de laptop. Je kunt mbv de bijgeleverde software de computer zo instellen dat hij erg snel (hoog energieverbruik) is, of juist weer gebalanceerd, of juist weer heel erg zuinig (lagere snelheid).
De vormgeving van de laptop spreekt mij ook erg aan, deze is stevig, mooi en ook erg praktisch.
Verder heb ik nog geen klachten over deze computer.
Een echte aanrader dus!

APV 29-06-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5633WLMi_2048

Deze laptop deze week gekocht. Werkt prima en ook Vista is leuk om mee te werken. Het opstarten duurt langer dan gedacht maar dat is tot nu toe het enige minpuntje. Grafisch prachtige beelden bij afspelen van films. Goede aankoop

betwixt 13-06-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5633WLMi_2048

Super laptop. Gewoon een goede vervanging voor een desktop pc qua snelheid. Het vooraf geinstalleerde Vista heb ik er afgehaald, en Windows XP (met alle laatste drivers en updates) erop gezet. Toch nog een stuk sneller en voor mij fijner, zo lang Vista vrijwel geen nieuwe technische voordelen biedt t.o.v. XP. Alle hardware van de laptop wordt ook perfect ondersteund onder XP, chipset drivers zijn ook te downloaden van de Acer website.

Het blijft wel een nadeel dat de meegeleverde accu niet lang mee gaat, maar dat is met meer laptops het geval die standaard met een 6 cellige accu worden geleverd. Toch maar eens een andere kopen (zal prijzig zijn).

Mr Martijn 31-05-2007

Heey mensen

Niks anders dan een fantastische laptop.
Heb hem nu een paar weken in handen en geen defecten of last ervan gehad.

Beeld kwaliteit is schitterent en de snelheid mag er zeker zijn.
De games die ik speel kan hij moeiteloos aan. Ook de applicaties zijn snel opgestart en afgesloten.

Dus een echte aanrader.

Mark Houtkamp 17-04-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5633WLMi_2048

Heb deze computer nu een aantal dagen in bezit. Mij is opgevallen dat de tijd die de laptop nodig heeft om op te starten langer is dan je verwacht. Ik ben veder zelf nog geen problemen tegen gekomen met de computer of de besturing er van.

Mijn mening is dat de prijs/kwaliteit zeer goed is!!

Janmaarssen 21-02-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5633WLMi_2048

Ben nu ruim een week in het bezit van dit notebook en ben er best wel tevreden over. Het is wel even wennen aan windows Vista. Vista kent nogal wat vernieuwingen die ook de nodige foutmeldingen met zich meebrengen. Het kost een hoop hoofdbrekens om dit allemaal weer op te lossen. Enfin na een week ziet het er allemaal best wel goed uit. Vooral de side-bar is een leuke gadget. Wat de notebook betreft niets dan lof. Zeer snel door het geheugen van 2048mb, mooi beeld. Ook
de software die is bijgeleverd is prima. NTI DVD en CD maker een prima programma. Aanrader!