Acer Aspire 9302WSMi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 9302WSMi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tom1986 28-06-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 9302WSMi

Ik heb sinds 3 maanden deze acer.Ben er zeer tevreden over.Ik heb iemand horen klagen over msn messenger.Je moet gewoon dat bestand downlaoden en dan is het probleem opgelost.Bij mij werkte het ook eerst niet.Mijn bleutooth is ondertussen ok ingesteld en werkt perfect.Over het geluid heb ik niks te klagen, kheb er de nieuwe logitech seroundluidsprekers met woofer op aangesloten en deze werken prima.Alleen mijn webcam geeft problemen.Ik moet steeds zijn besturingprogramma opnieuw installeren.Heeft nog iemand dit probleem ondervonden?Greetz

King DaNi 26-04-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 9302WSMi

Alles aan deze laptop is perfect met uitzondering natuurlijk van het geluid. Maar dat is bij menig ander laptop ook een probleem. Laptops staan erom bekend dat het geluid minder is dan bij bv een desktop pc of je Home Cinema Set... In de benchmark van Everest Mountain Ultimate Edition scoort deze laptop ook zeer hoog, doet zeker niet onder voor een Core duo 2! Daarnaast is de webcam fraai weggewerkt in het design van de laptop en middels het crystalbrite scherm heb je vanuit elke hoek een goed beeld. Kortom een goede laptop tegen een goede prijs!

send2alex 21-04-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 9302WSMi

Echt 'n super laptop. Heerlijk snel, erg gebruiksvriendelijk. Het is inderdaad jammer dat er geen bluetooth op zit. Maar ik heb het nog niet gemist en eventueel is dat natuurlijk ook met een usb-dongle wel op te lossen.
Verder draaien games (Stalker) er netjes op. Weliswaar niet in de hoogste resolutie maar het draait wel vlot.
De webcam die erin zit geeft erg mooi beeld (beter als een Logitech Quickcam Messenger als je 't mij vraagt). Maar ik vind de webcam wel gelijk het kwetsbaarste onderdeel omdat hij draaibaar is. Hij doet het prima maar ik kvind het dus niet heel degelijk.

Dave L. 19-04-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 9302WSMi

Ik ben erg tevreden over deze laptop. Met zijn 2048 geheugen is hij lekker rap en kan veel taken tegelijk aan.
De videokaart draait de wat minder zware,grafische games ook goed. (Age of Empires, Fifa 2007 speel ik bijv.)
Geluid is wat minder, maar ik verw8 geen supergeluid van een laptop. Webcam werkt prima!
Installatie verloopt soepel, En Vista wijst zichzelf na wat kleine aanpassingen. Jammer dat hier geen bluetooth opzit, ondanks dat de aansluiting er wel op zit, en bij installatie wel actief knipperde.

jos02 19-03-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 9302WSMi

Ik heb deze laptop nu ruim één week in mijn bezit. Het is een snelle en betrouwbare laptop. Wanneer je de laptop voor het eerst aanzet gaat het installeren van Windows Vista helemaal vanzelf. Je hoeft er als gebruiker echt niets aan te doen. Ook de draadloze verbinding naar internet gaf geen probleem. Ik heb een draadloos huisnetwerk met twee andere pc's gemaakt en ook dat verliep vlekkenloos. Waar je goed op moet letten zijn de instellingen binnen Norton. Na de gehele installatie heb ik via een speciaal programma op de laptop een recovery DVD gemaakt zodat ik altijd terug kan naar de oorspronkelijke situatie. Met dat zelfde programma kun je ook een backup maken van je systeem, zodat je terug kunt naar de situatie van het moment van de gemaakte backup. Deze backup kan je het best vergelijken met maken van een systeemherstelpunt. Ik ben heel erg tevreden over deze aankoop.