Asus A7CC-7S032C (T5600/2048MB/120GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus A7CC-7S032C (T5600/2048MB/120GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Edwin8 12-01-2008

Ik heb momenteel de Asus A7C laptop een half jaar en het is echt een geweldige laptop. Het geluid kan erg hard in vergelijking met andere laptops. Hij is makkelijk in gebruik, werkt snel en doet het altijd. Handig extra is de ingebouwde camera die haarscherp werkt en waar je prachtige foto's mee krijgt. Ook heeft de laptop iedere in- en uitgang die je nodig moet hebben. De ingebouwde bluetooth is ook zeer handig!

Een nadeel zou wel kunnen zijn dat hij relatief zwaar is. Ik gebruik hem zelf veel om mee te nemen naar school en werk maar raad niet aan om hem daar alleen maar voor te gebruiken omdat hij toch echt zwaar is.
Maar verder kan ik echt geen nadelen vertellen omdat hij echt heel fijn is in gebruik.

Jaap1967 10-08-2007

Ongeveer 3 maanden geleden aangekocht omdat we een Camcorder met HD hadden gekocht en onze oude laptop geen DVD's kon branden.
Een zeer goed apparaat dat verschrikkelijk snel is, VISTA is wel een beetje wennen, maar leert ook weer snel. De widgets zijn erg handig, zeker als je in het buitenland zit en toch in één oogopslag bij wilt blijven.
Enig probleem dat ik heb ondervonden is het lezen en schrijven van CD's. Lezen daarvan gaat sporadisch mis en schrijven is absoluut niet mogelijk.
Gelukkig hebben we alleen de DVDfaciliteiten nodig, dus voor ons geen probleem.
We hebben de webcam functionaliteit niet in gebruik, maar echt een super apparaat

Digibeten 19-07-2007

Deze laptop op advies van een vriend aangeschaft (zelf zijn wij digibeten) en nu 6 weken in bezit. Wij zijn zeer tevreden! Windows Vista is even wennen, maar notebook zelf werkt prima. Lekker snel en je hoort het apparaat vrijwel niet. Mijn vorige laptop (IBM) leek zich na enige tijd gereed te maken om op te stijgen zoveel lawaai produceerde dat apparaat.
Geluid bij CD/DVD is OK, beeld haarscherp (Mediaplayer is uitstekend). Hotkeys zijn gemakkelijk. Werk voor het eerst draadloos en dit bevalt uitstekend.
Heb nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. O.a. branden DVD's en lightscribe moet ik nog uitproberen.